Razorlight Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hallo! Var litt usikker på hvor jeg skulle plassere dette, men i og med det har med skolen å gjøre, så ble det her. Here it goes: Om litt under to måneder skal klassetrinnet mitt ha utplassering i fem arbeidsdager og jeg, som nevnt tidligere på forumet, ønsker å jobbe innen IT. Har søkt litt rundt på internett og ikke funnet noen spesielle bedrifter jeg kunne tenkt meg å søke til, men har tenkt litt på Videregående Skoler. De aller fleste, store skoler har en egen IT-avdeling med en eller flere lærlinger, som faktisk er noe jeg kunne tenke meg å jobbe med i lærlingetida selv. Så, er det noen som har erfaring med å være utplassert, eller jobbe på Videregående Skole? Har ikke mannet meg opp til å sende e-post til noen VGS'er enda, så tenkte å spørre om noen har noen erfaring. Er forresten 14 år. Tusen takk! Lenke til kommentar
signii Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg vil tro at du vil ha det morsommere hvis du er i en bedrift. De aller fleste bedrifter har IT-avdeling, og kanskje finnes det en egen bedrift som har spesialisert seg på IT der du bor? Her på vgs gjør nemlig ikke IT-avdelingen så veldig mye spennende. Sure elever som kommer inn og klager på mistet lader, dårlig batteri eller at pc'en ikke kommer på internett. De gangene jeg er innom IT-kontoret spiller de WoW eller ser i veggen. Prøv å ring (det gir bedre inntrykk enn mail) en bedrift, eller bruk kontaktene dine. Spør tante, onkel, nabo eller noen andre om de kanskje kjenner noen Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg vil tro at du vil ha det morsommere hvis du er i en bedrift. De aller fleste bedrifter har IT-avdeling, og kanskje finnes det en egen bedrift som har spesialisert seg på IT der du bor? Her på vgs gjør nemlig ikke IT-avdelingen så veldig mye spennende. Sure elever som kommer inn og klager på mistet lader, dårlig batteri eller at pc'en ikke kommer på internett. De gangene jeg er innom IT-kontoret spiller de WoW eller ser i veggen. Prøv å ring (det gir bedre inntrykk enn mail) en bedrift, eller bruk kontaktene dine. Spør tante, onkel, nabo eller noen andre om de kanskje kjenner noen Har du peiling på noen spesielle bedrifter jeg kunne søkt hos? Kan være hvor som helst i Trondheims-område. Lenke til kommentar
signii Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg er desverre ikke kjent i Trondheimsområdet, men kan du ikke ta en titt på Gule sider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå