Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Utplassering på VGS

Anbefalte innlegg

Hallo! Var litt usikker på hvor jeg skulle plassere dette, men i og med det har med skolen å gjøre, så ble det her. Here it goes:

Om litt under to måneder skal klassetrinnet mitt ha utplassering i fem arbeidsdager og jeg, som nevnt tidligere på forumet, ønsker å jobbe innen IT. Har søkt litt rundt på internett og ikke funnet noen spesielle bedrifter jeg kunne tenkt meg å søke til, men har tenkt litt på Videregående Skoler. De aller fleste, store skoler har en egen IT-avdeling med en eller flere lærlinger, som faktisk er noe jeg kunne tenke meg å jobbe med i lærlingetida selv.

Så, er det noen som har erfaring med å være utplassert, eller jobbe på Videregående Skole? Har ikke mannet meg opp til å sende e-post til noen VGS'er enda, så tenkte å spørre om noen har noen erfaring.

Er forresten 14 år. :)

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro at du vil ha det morsommere hvis du er i en bedrift. De aller fleste bedrifter har IT-avdeling, og kanskje finnes det en egen bedrift som har spesialisert seg på IT der du bor?

Her på vgs gjør nemlig ikke IT-avdelingen så veldig mye spennende. Sure elever som kommer inn og klager på mistet lader, dårlig batteri eller at pc'en ikke kommer på internett. De gangene jeg er innom IT-kontoret spiller de WoW eller ser i veggen.

Prøv å ring (det gir bedre inntrykk enn mail) en bedrift, eller bruk kontaktene dine. Spør tante, onkel, nabo eller noen andre om de kanskje kjenner noen :)

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at du vil ha det morsommere hvis du er i en bedrift. De aller fleste bedrifter har IT-avdeling, og kanskje finnes det en egen bedrift som har spesialisert seg på IT der du bor?

Her på vgs gjør nemlig ikke IT-avdelingen så veldig mye spennende. Sure elever som kommer inn og klager på mistet lader, dårlig batteri eller at pc'en ikke kommer på internett. De gangene jeg er innom IT-kontoret spiller de WoW eller ser i veggen.

Prøv å ring (det gir bedre inntrykk enn mail) en bedrift, eller bruk kontaktene dine. Spør tante, onkel, nabo eller noen andre om de kanskje kjenner noen :)

Har du peiling på noen spesielle bedrifter jeg kunne søkt hos? Kan være hvor som helst i Trondheims-område.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...