Gå til innhold

Universelt fjernkontrollsystem på din smarttelefon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om dette kommer til android er i alle fall jeg solgt. Om bare iStuff blir det nok harmony...

Uttalelsen "Universelt fjernkontrollsystem på din smarttelefon" tolker jeg til at de ønsker å lansere det for ALLE smarttelefoner. iOS, Android, Bada, Symbian^3, WebOS osv. Kanskje de ikke får støtte for alle fra første dag, men jeg regner med de lanserer det for de 2-3 største med en gang og legger til flere etter hvert.

Kildene sirkler som fluer rundt iditt og idatt så jeg vet ikke helt hvor amobil har den formuleringen fra.

Ellers så synes jeg prisen på 500 kr var rystende høy for en app. Jeg regner med andre programvareselskaper dukker opp med konkurrerende programmer for en langt lavere pris.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Klarer ikke se fasinasjonen med å bruke mobiltelefonen som fjernkontroll. Mobilen tar man med seg hvor enn man går, mens fjernkontrollen alltid ligger der den hører hjemme.

Når det i tillegg koster like mye som en ok universalkontroller så er poenget borte. Men det er sikkert en grei løsning for single mennesker som aldri får besøk da.

Lenke til kommentar

Klarer ikke se fasinasjonen med å bruke mobiltelefonen som fjernkontroll. Mobilen tar man med seg hvor enn man går, mens fjernkontrollen alltid ligger der den hører hjemme.

Når det i tillegg koster like mye som en ok universalkontroller så er poenget borte. Men det er sikkert en grei løsning for single mennesker som aldri får besøk da.

En ok universalkontroll har ikek de samme mulighetene.

AtW

Lenke til kommentar

Nei tenkte på dette systemet fra Griffin som artikkelen omtaler. Får man styrt PC-en på noen fornuftig måte med den? Det går vel via IR så det er vel ikke helt gunstig. Dårlig med to-veiskommunikasjon er det jo og.

PC-styring via mobiltelefon er noe helt annet. Det ser jeg absolutt behovet for og det er noe jeg selv bruker iblant. Men vil likevel ikke at mobiltelefonen skal ta over for universalkontrolleren min.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Nei tenkte på dette systemet fra Griffin som artikkelen omtaler. Får man styrt PC-en på noen fornuftig måte med den? Det går vel via IR så det er vel ikke helt gunstig. Dårlig med to-veiskommunikasjon er det jo og.

PC-styring via mobiltelefon er noe helt annet. Det ser jeg absolutt bruket for og det er noe jeg selv bruker iblant. Men vil likevel ikke at mobiltelefonen skal ta over for universalkontrolleren min.

Ah, rikitg, da misforsto jeg deg, trodde du snakket om mobil som fjernkontroll mer generelt.

AtW

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...