Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men cod4 var fu...

Når du bare møter folk som hacker, QS/NS nei takk!

Er jo nesten bare de proffe igjen, så når du kommer inn tror du vell alle hacker.

Ble banna fra 2 tyske servere senest i gård pga. de mente jeg brukte wh. Men finnes mange gode servere som Ci5 og diverse andre S&D/HC servere.

Ehh, joda.

De er så flinke at de autoaimer på huet ditt med sniper på andre siden av banen og skyter og treffer, hver gang =)

Blir kjempeglad.

Lenke til kommentar

Men cod4 var fu...

Er jo nesten bare de proffe igjen, så når du kommer inn tror du vell alle hacker.

Ble banna fra 2 tyske servere senest i gård pga. de mente jeg brukte wh. Men finnes mange gode servere som Ci5 og diverse andre S&D/HC servere.

Ehh, joda.

De er så flinke at de autoaimer på huet ditt med sniper på andre siden av banen og skyter og treffer, hver gang =)

Blir kjempeglad.

På enkelte baner er det faktisk mulig. Feks: Ambush

Lenke til kommentar

Men cod4 var fu...

Ehh, joda.

De er så flinke at de autoaimer gjennom to vegger på huet ditt når du gjemmer deg uten uav på baksiden av et hus, med sniper på andre siden av banen og skyter og treffer, 6 skudd 6 personer død.

Blir kjempeglad.

Fixed it for you.

Forøvrig: Jeg blir kalt cheater cirka vær match på MW2. Aldri brukt cheats.

Endret av Extremer
Lenke til kommentar

Bra jobba av Activision, IW, TreyArch osv å lage spill som ikke er spillbare etter et år! :thumbup:

Bra av Steam også som ikke klarer å VAC banne folk heller! Er jo greit at MW3 er så shitty at selv ikke hackere gidder å spille det! :D

Treyarch skal få for at de prøver å lage noe nytt, forhold til IW som bare har lagd nye baner, teksturer, våpen.

Men trur at de kunne gjort det bedre uten de pengegriske Activision, som suger all kunnskap og penger til seg selv

Lenke til kommentar

Denne helga er det ekstra gøy. Steam har free weekend på cod. Så er en drøss med folk som lager nye kontoer å cheater som faen. Rekorden i dag er 3 games av 20 uten å merke noe til cheaters. De resterende 17'n har man blitt skutt av folk som tømmer maget i vegger på andre siden av banen.

Lenke til kommentar

Spiller COD4 (PC) daglig. Positivt at det har blitt "få" som spiller det. For det har godt community hvor man ofte er på de gamle gode serverne, og treffer gamle gjengangerne. Det er også stor pågang i clan-miljøet til Promod (og PAM4) Sluttet nylig i en clan etter å ha vert der i flere år.

Endret av kmatis
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 9 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

USB er et stikkord her wink.gif

Resten får du finne ut selv, for jeg liker ikke de som jukser...

Du kan ikke få aimbot uten jtag.

Du finner garantert 1000 vis av videoer som lover deg det ene og det andre, men ender til slutt med at det ikke er mulig å få til på xbox. Du må ha JTAG/RGH for å få aimbot til xbox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...