Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Testa COD4:MW online for første gang i dag på leeeeeenge.....desverre så er online delen

helt ødelagt pga omfattende hacking......xbox versj var heldigvis ok

Har lånt bort COD:MW2 så får ikke testa den.....noen som har testa den på ps3 nylig......fortsatt spillbar online?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man trenger ikke jtag for å få aimbot på xbox360 og cod4, det er en smal sak å få til både på xbox og ps3, så at folk er veldig gode på cod4 tviler jeg ikke på.... Det er begynt på cod black ops også nå, senest i går så spilte jeg mot en som fikk 44-1 i killratio på 3-4 minutter.

Lenke til kommentar

Man trenger ikke jtag for å få aimbot på xbox360 og cod4, det er en smal sak å få til både på xbox og ps3, så at folk er veldig gode på cod4 tviler jeg ikke på.... Det er begynt på cod black ops også nå, senest i går så spilte jeg mot en som fikk 44-1 i killratio på 3-4 minutter.

Hvis dette er en smal sak å cheate på xbox 360 uten jtag, vennligst gi meg en kilde. Hvordan i huleste skal dette være mulig?

44-1 killratio er ikke uvanlig.. På 3-4 minutter.. ja det var litt ekstremt.

Lenke til kommentar

Hvis dette er en smal sak å cheate på xbox 360 uten jtag, vennligst gi meg en kilde. Hvordan i huleste skal dette være mulig?

44-1 killratio er ikke uvanlig.. På 3-4 minutter.. ja det var litt ekstremt.

USB er et stikkord her ;)

Resten får du finne ut selv, for jeg liker ikke de som jukser...

Lenke til kommentar

jeg har spillt endel cod4 i det siste uten å ha sett noe hacking :S spillt litt MW2 og heller ikke merka noe der... spiller ps3 btw

Spiller ps3 jeg også........jeg har nå max rank selv om jeg aldri har spilt prestige mode.

Hver gang jeg starter spillet så er mine navn på de 5 forskjellige custom class forandret til bare tegn i forskjellige farger........på høyre side topp skjerm så står det masse debug information........motstandere har unlimited rpg ammo osv.

Min clan tag er også forandret til hackeren sitt navn.

Når jeg starter spillet så forandrer jeg hacka information til mitt ønske og det går bra i 15 min eller opp til 1 time det varierer men virker som om når jeg kommer i et rom med en hacker så blir den aktivert på min ID og jeg er tilbake til utgangspunktet.

Masse folk på gamefaq MP som rapporterer om det samme

IW har kommet med en utalelse om problemet og sier at det er hackinga av ps3 hardware som er problemet og at spill patch ikke vil hjelpe:

IW statement

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ser av annen post at sony ikke har gjort noe med problemet.......sony har virkelig et stort problem her noe xbox kommer til å tjene rått på.

Spiller xbox LIVE intil sony får fixa dette......hvis de klarer det da

Tror ikke det, nei. Spill som allerede er utgitt er ferdige for lengst. Men nye spill på tur ut på markedet kan nok reddes.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Første runde på Mw2 etter flere måneder, kommer jeg inn i en 10th lobby..

Det var det for Mw2

Men cod4 var fu...

Når du bare møter folk som hacker, QS/NS nei takk!

MW2 er for lett. Nesten alle som spiller det er avhengig av killstreaks for å klare å drepe noen. De er maktesløse mot faktisk flinke spillere.

På CoD4, finn en GOD server, så er det NESTEN som minecraft. Men ikke helt (forskjellig sjanger tho)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Men cod4 var fu...

Når du bare møter folk som hacker, QS/NS nei takk!

Er jo nesten bare de proffe igjen, så når du kommer inn tror du vell alle hacker.

Ble banna fra 2 tyske servere senest i gård pga. de mente jeg brukte wh. Men finnes mange gode servere som Ci5 og diverse andre S&D/HC servere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...