AnonymDiskusjon Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 I det siste har jeg og min kjæreste, jeg er gutt, hun er jente, (som har vært i et eksklusivt parforhold i flere år) opplevd forskjellige former for svie/irritasjon i underlivet ved vannlating og sex. Kjæresten min har ved et par anledninger nevnt at hun mistenker at hun kan ha blitt smittet med klamydia ved å ha lånt trusa til en venninne (som hadde hatt fått bekreftet klamydia). Har til nå egentlig bare ignorert den lille svien som kom og gikk, men de siste dagene har den blitt verre igjen. Jeg har derfor bestilt legetime. Jeg har ikke snakket noe mer med kjæresten min ang. dette i det siste, og vil egentlig få det bekreftet at jeg eventuelt har en smittsom kjønnssykdom før jeg blir mer pågående med utspørring. For det at en jente kan bli smittet med klamydia ved å ha lånt en truse av en venninne (som har (hatt) klamydia) virker for meg litt suspekt. Har selvfølgelig googlet og vært innom klara-klok, og jeg fant i hvert fall et innlegg der hvor helsesøster sa "Trusen hun har brukt, vil nok ikke gi noen fare for smitte.". Dette kan jo tolkes forskjellig pga. ordet "nok"... Spørsmålet mitt blir da: Er det noen her som har opplevd eller hørt om tilfeller hvor en jente smitter en annen jente med klamydia ved byttelåning av truser? Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Nei, aldri. Tror nok det må være seksuell kontakt involvert. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Skulle ikke forundre meg om "Trusa til venninna" het Harald eller Steinar eller noe. 5 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 DING DING Det var noen varselbjeller som burde ringe hos deg nå. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Uansett er det ikke akkurat et kvalitetsstempel at dama låner brukte truser av venninnene sine. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå