bjoagutt Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hei! jeg bare lurer på hvordan og hvor jeg kan få tak i Team Fortress 2 til Xbox 360? leita mage plasser men finner ikke det noen steder. er Team Fortress 2 i det minste ett spill til Xbox 360? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 http://cdon.no/spill/half_life_2_orange_box-769909 Lenke til kommentar
bjoagutt Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Tusen takk Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 TF2 er et av de beste spillene jeg har spilt på xbox 360 og har kost meg masse med det. Dessverre så skjemmes det av en økende mengde glitchers og Valve har ikke patchet det slik som PC-versjonen har blitt. Nå er det lenge siden jeg har spilt det, så mulig Valve har fikset det nå. Men så langt jeg vet så har ikke klasse-oppdateringene kommet til Xbox 360. Lenke til kommentar
bjoagutt Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 takk for svar. Men er det Bare Online på TF2? Lenke til kommentar
Haygon Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Aldri få Tf2 på konsoll. Trading, crafting, rundt 50 våpen er ikke tilgjengelige i konsoll men er det på PC... Hatter og andre accessories, + Tf2 shop som lar det kjøpe alle disse tingene... Custom maps osv osv. Ingenting av dette følger med i konsoll versjonen. Der er bare første standardversjonen av Tf2. Pluss at mange spillendrende oppdateringer er ikke kommet på konsoll. Opplevelen på PC er langt bedre enn på Konsoll siden der tross alt et FPS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå