BolleKalle Skrevet 4. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2003 Tror jeg holder en knapp på "bak forhenget" scenen i Austin Powers: Goldmember.. Skyggene som Mike Myers og Minimi lagde var så sinnsyke at tårene rant her.. ubetalelig.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2003 'verdens morsomste vits'-sketsjen til monty python.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2003 de såkalt "seriøse" scenene i Matrix ... lo så jeg dreit på meg ... ok .. .. det finnes morsomere men HAHAHAH! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2003 I matrix 1 eller 2? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2003 I matrix 1 eller 2? begge Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2003 Tror jeg holder en knapp på "bak forhenget" scenen i Austin Powers: Goldmember.. Skyggene som Mike Myers og Minimi lagde var så sinnsyke at tårene rant her.. ubetalelig.. haha, jeg lA pA bakken og grein av den jeg ogsA [sitter pA tysk data, mA skrive öäü osv.. ] Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 5. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2003 har sett mange, men den scena jeg kommer på sånn i farta akkurat no er Kopps da han Benny drømmer at han kikker assen på noen skurker i skogen. da han blant annet får pistolene i smekken og skyter på dem Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 5. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2003 The knight who say NI!. Search for the holy grail - Monthy Pyton. Eller scena med "The black knight". Samme film. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2003 de såkalt "seriøse" scenene i Matrix ... lo så jeg dreit på meg ... ok .. .. det finnes morsomere men HAHAHAH! De som liker Matrix fullt ut, blir jo som tennte lys under disse "seriøse" scenene ja matrix er for hjernevaska fjortisser Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2003 Matrix er for hjernevaska fjortiser? Hva er ditt favorittfilm da? 60 minutes - the movie? Matrix1 var en av mine største kinoopplevelser... Den var KREM! Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 6. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2003 Den i Dr. Strangelove hvor Dr. Strangelove forteller om sine planer ang. menneskehetens framtid. Lenke til kommentar
Spedalsk Skrevet 6. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2003 Er bare Kebab GUD og bjaa som synest det er så kult at de ikke liker en film som de fleste alle andre ser på som en av de beste de har sett. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 6. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2003 Tror jeg holder en knapp på "bak forhenget" scenen i Austin Powers: Goldmember.. Skyggene som Mike Myers og Minimi lagde var så sinnsyke at tårene rant her.. ubetalelig.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2003 Heeeelt klart action-scenene i xXx. Lo så jeg grein.. en aldri så liten - kule den filmen der Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2003 Helan og Halvan "Great guns" (tror jeg den heter) De er i hæren, og på en oppstilling foran generalen gjemmer Halvan en tam kråke (eller hva det er) nedi buksa til Helan ...og så kommer generalen for å inspisere :lol: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2003 Helan og Halvan "Great guns" (tror jeg den heter) De er i hæren, og på en oppstilling foran generalen gjemmer Halvan en tam kråke (eller hva det er) nedi buksa til Helan ...og så kommer generalen for å inspisere :lol: jepp den er konge Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 10. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2003 The great dictator med charlie chaplin der han spiller hitler og leker seg med den opplåsbare jorden er også ganske genial da. (+ litt skremmende...) Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 10. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2003 de såkalt "seriøse" scenene i Matrix ... lo så jeg dreit på meg ... ok .. .. det finnes morsomere men HAHAHAH! Det sier jo nok om deg...... Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2003 The knight who say NI!.Search for the holy grail - Monthy Pyton. Eller scena med "The black knight". Samme film. Den støtter jeg. Eller "life of brian" når han hopper ned i gropa til han som har en taushetspakt med seg selv. Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 10. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2003 de såkalt "seriøse" scenene i Matrix ... lo så jeg dreit på meg ... ok .. .. det finnes morsomere men HAHAHAH! du ser nå ut som en liten matrix fan der du sitter 8) jeg måtte bare se hva intressene dine var, var helt sikker på at det var matrix eller noe sånt men det var visst ******? ehhhhhh......fy fy! (er litt slem i dag bare) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå