Tå. Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Er en av mange som skal starte nettbutikk i disse dager. Gjorde noen søk, men trådene jeg fant var særdeles mangelfulle rundt den informasjonen jeg ønsker. Jeg har både produkt og kunder. Nettbutikkens hovedhensikt er å være et supplement i forhold til de muligheter eksisterende kundene har den dag i dag. Så nei, jeg trenger ingen innføring i markedsføringtips, "QXL butikker" og den slags. Økonomisk kjører jeg heller ingen riskio. Det jeg hovedsakelig ønsker er å anbefalinger i forhold til tilbydere av nettbutikk pakker. Og kanskje få høre om erfaringer folk har hatt rundt bruken av de ulike pakkene. Ønsket betalingsmetode er kredittkort. Slik jeg har forstått det så må jeg bruke en ekstern leverandør til dette? Og det er 30 dagers ubetinget angrefrist ved netthandel, ikke sant? Og dette gjelder alle type varer? Og hva er fordelene/ulempene ved å bruke "pakker" og eventuelt gjøre det selv? Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Når det gjelder angrefrist overfor en butikk der kunden ikke har hatt anledning til å besiktige varen, så er den faktisk uendelig! For å begrense kundens rett til retur, nå det ligge et skjema med i forsendelsen, et skjema som myndighetene har laget og har en bestemt ordlyd, du finner det sikkert på www.forbrukerportalen.no eller liknende nettsider. Dette skjemaet er det bare å kopiere til ditt eget bruk. Endret 12. januar 2011 av Læremester Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Når det gjelder angrefrist overfor en butikk der kunden ikke har hatt anledning til å besiktige varen, så er den faktisk uendelig! Nei, den er tre måneder hvis ikke kjøperen har fått angrefristskjema. Har man fått skjema er den 14 kalenderdager. Endret 13. januar 2011 av Naranek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå