snuppdogg Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 hei jeg trenger desperat hjelp!!!!! jeg har kjøpt samsung galaxy s fra mytrendyphone.no like før jul, fordi det var anbefalt av prisguide.no pluss at det var billig. telefon er aletiders den er altså kjempe bra men så er det bare et problem da, den har ikke norsk i språk listen. nå er jeg drit lei å ha den på engelsk! å jeg vil så inderlig ha den på norsk men jeg vet ikke om det er mulig firmaware'n er 2.2 står det, men går det ann å laste ned firmaware'n på nytt eller er det en anne'n måtte å skifte språket på? please vær så snill å hjelp meg! Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 MoreLocale 2 fikser dette Lenke til kommentar
snuppdogg Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 MoreLocale 2 fikser dette tusen hjertelig takk jeg elsker deg!!!!! <333 Lenke til kommentar
snuppdogg Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 MoreLocale 2 fikser dette men det blir ganske dårlig oversatt er det ingen andre som har noe bedre forslag??? dette var bra også da Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg ville ha hørt med folkene på https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1215469. Sikkert flere som har hatt lignende problem der. Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 MoreLocale 2 fikser dette men det blir ganske dårlig oversatt er det ingen andre som har noe bedre forslag??? dette var bra også da Har ikke noe erfaring med Galaxy S, men rask Googling førte meg til denne siden: Galaxy S forum, mulig du finner noe der. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Tråden som personen over meg linker til er gjøres ved å flashe telefonen. Merk deg at dette går utover garantien din. Ja, dette er en løsning. Men ikke noe jeg ville anbefalt med det første... Jeg ville sjekket hvordan telefon du egentlig har fått. Innstillninger(Configuration) -> Om telefonen(About telephone) -> Modellnummer(Phone modell). Kryssjekk dette med http://forum.xda-developers.com/wiki/index.php?title=Samsung_Galaxy_S_Series. Mistenkes det at du har fått en telefon som ikke er beregnet for det internationale markedet (europa evt), ville jeg tatt kontakt med butikken. Hvordan er det du forsøker å endre språket? Går ut ifra du går på Configuration -> Location and text -> Choose location. Velger du Norge der, vil tastaturet også endre seg (kanskje ikke Swype, bruker det ikke enda) Tar disse engelske ordene på sparken, så det kan godt hende at det varierer Endret 13. januar 2011 av Lednar Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Uten at jeg har samme telefon, eller har peiling ellers, tar jeg meg friheten til en ren gjetning. Tipper at om du tar ned PcStudio, så får du muligheten til å "gjenopprette fabrikkinstillinger", evt "reparere telefonen". En eller begge av disse vil antakeligvis legge inn ny firmware på telefonen din, som trolig kommer med støtte for norsk. Denne måten skal på ingen måte gå utover garantien din. Dog du kommer til å miste all info lagret på telefonen, så jeg anbefaler å iallefall synce kontakter først. PcStudio finner du her: Edit: rettere sagt, her: http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=NO&CttFileID=2408668&CDCttType=SW&ModelType=N&ModelName=GT-S8000&VPath=SW/201005/20100512183005921/New_PC_Studio_1.5.1.10064_2.exe NB, direkte linkt til .exe-fil, så sjekk adressen etc om du trenger forsikring om at det faktisk er samsung du laster ned fra. Endret 13. januar 2011 av Dummst Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg ville brukt denne guiden: http://giztech.in/index.php/2010/11/24/safely-upgrade-to-froyo-or-downgrade-to-eclair-via-any-version-of-kies-1-5-3-10103-102-or-higher/ Har gjort det og det funker fett. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Scandinavian Keyboard er en app som endrer på tastaturoppsettet iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå