Gå til innhold

Kamptråd - Tottenham vs Manchester United

Latias

53 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spurs kommer som vanlig til å snu seg å gjøre klar for analpenetrering.

1-4

Haha, samme som Arsenal gjør når de møter oss det.

I morgen er jeg sikker på at vi får se Nani-magi. En stund siden han har hatt en virkelig wow!-kamp nå. Frykter Van der Vaart, men vi har uansett råd til et tap i denne kampen. Det er hvittrøyene som har presset på seg. De har alt å vinne, og kommer garantert til å gå hardt ut fra start. Klarer vi å ri av den første stormen tror jeg denne kampen er vår. Men mye avhenger av dagsformen til trioen Bale, Modric og VdV. Jeg er utrolig misunnelig på den kreative kraften dette laget har.

Strålende fornøyd med uavgjort, men jeg tror allikevel vi kjemper oss til 3 poeng.

Blir også perfekt å varme opp med Everton-seier mot de røde dumpekandidatene.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Får bare prøve dette kortet da. Satse på at det går og uten noen konsekvenser for han som eier kortet :p

Hvis det ikke funker blir det stream, men hadde vært greit å visst at det ikke funket så kunne me sett kampen en annen plass, hos han f.eks....

Lenke til kommentar

Hvis vi spiller i samme tempo å med samme aggresivitet som forrige kamp burde vi vinne greit, men hvis vi slakker av litt som har blitt gjort for ofte tidligere i sesongen blir vi rævkjørt, jeg frykter oxo Van der vart å Lennon, ikke minst Bale, men han klarer nok rafael å holde delvis i sjakk.

Lenke til kommentar

La oss bare håpe drømmen jeg hadde i natt ikke blir sann...

Den gjør nok det, dessverre. Årets vanskeligste kamp for United så langt, og vi har ikke akkurat fremstått som et mesterlag denne sesongen. Jeg er så sikker på Spurs-seier her. Greit å være underdogs i en kamp igjen. Håper de kjenner presset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...