Gå til innhold

CC: 12.01.11 Ipswich Town v Arsenal, Portman Road

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av de kjedeligste omgangene jeg noen sinne har sett oss spille. Vi spiller mot et av de svakeste lagene i Championship, og klarer ikke å skape sjanser. Det er en semifinale, ffs. Vi vinner ikke ligacupen med denne innsatsen. Skjerpings!

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er bare trist. Om ikke 2 omgang blir bedre blir jeg regelrett lei meg. Greit nok at Ipswitch ikke er helt dritt, men vi er bedre, og de spiller bedre enn oss nå. Tragisk.

En arrogant holdning av samtlige spillere utenom The Pole in goal, JD, Kos, Wilshere og til dels Walcott.

Lenke til kommentar

Klikker i vinkel om vi taper denne. Er så forbanna typisk om Ipswich krangler inn et mål nå snart. Da sitter vi i saksa, for da kommer de til å ligge seg i egen 16 meter med elleve mann. Håper virkelig vi kan score snart, men det ser ikke lyst ut atm. Tror likevel vi vinner en eventuell straffekonk, men vi skal jo på papiret knuse dette Ipswich-laget.

Edit: Går i surr for meg med alle disse forskjellige cupene :p

Endret av Torstein
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klikker i vinkel om vi taper denne. Er så forbanna typisk om Ipswich krangler inn et mål nå snart. Da sitter vi i saksa, for da kommer de til å ligge seg i egen 16 meter med elleve mann. Håper virkelig vi kan score snart, men det ser ikke lyst ut atm. Tror likevel vi vinner en eventuell straffekonk, men vi skal jo på papiret knuse dette Ipswich-laget.

Du vet det er returkamp på Emirates ikke sant?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du vet det er returkamp på Emirates ikke sant?

Lol.. :blush:

Endret av Torstein
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...