Vestaa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 De skulle ha fått det målet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Vi blir rundtspilt, herregud Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 For FAEN Eboue. Han tør faktisk å koste på seg å vinke etter hjelp også. Blir så forbanna! Jepp. Det er drøyt.. For en avslutning av Ipswich spilleren på det avblåste målet. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) En av de kjedeligste omgangene jeg noen sinne har sett oss spille. Vi spiller mot et av de svakeste lagene i Championship, og klarer ikke å skape sjanser. Det er en semifinale, ffs. Vi vinner ikke ligacupen med denne innsatsen. Skjerpings! Endret 12. januar 2011 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Dette er bare trist. Om ikke 2 omgang blir bedre blir jeg regelrett lei meg. Greit nok at Ipswitch ikke er helt dritt, men vi er bedre, og de spiller bedre enn oss nå. Tragisk. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Dette er bare trist. Om ikke 2 omgang blir bedre blir jeg regelrett lei meg. Greit nok at Ipswitch ikke er helt dritt, men vi er bedre, og de spiller bedre enn oss nå. Tragisk. En arrogant holdning av samtlige spillere utenom The Pole in goal, JD, Kos, Wilshere og til dels Walcott. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvor er entusiasmen ? Vet ikke om jeg gidder og se andre omgang Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Virker som folk har forventet et veldig offensivt Arsenal lag her inne i dag. Vi kontrollerer og tar ikke unødig sjanser og det forundrer meg ikke om det blir 0-0 og at Wenger er fornøyd med det. Russern er virkelig ute av det, og bør få langvarig hvile i vente på bedre tider. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Fabregas, SKYT FOR FAEN! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 DJ redder oss igjen. Synd at alt må gjøres så forbanna komplisert. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Fy faen då dårlig Kos egentlig er. Latterlig 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Song? Wenger skal sikre 0-0. Fett Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Song og Chamakh inn for Wilshere og Bendtner. Nå scorer Song. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Klikker i vinkel om vi taper denne. Er så forbanna typisk om Ipswich krangler inn et mål nå snart. Da sitter vi i saksa, for da kommer de til å ligge seg i egen 16 meter med elleve mann. Håper virkelig vi kan score snart, men det ser ikke lyst ut atm. Tror likevel vi vinner en eventuell straffekonk, men vi skal jo på papiret knuse dette Ipswich-laget. Edit: Går i surr for meg med alle disse forskjellige cupene Endret 12. januar 2011 av Torstein 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Klikker i vinkel om vi taper denne. Er så forbanna typisk om Ipswich krangler inn et mål nå snart. Da sitter vi i saksa, for da kommer de til å ligge seg i egen 16 meter med elleve mann. Håper virkelig vi kan score snart, men det ser ikke lyst ut atm. Tror likevel vi vinner en eventuell straffekonk, men vi skal jo på papiret knuse dette Ipswich-laget. Du vet det er returkamp på Emirates ikke sant? 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Klikker i vinkel om vi taper denne. Er så forbanna typisk om Ipswich krangler inn et mål nå snart. Da sitter vi i saksa, for da kommer de til å ligge seg i egen 16 meter med elleve mann. Håper virkelig vi kan score snart, men det ser ikke lyst ut atm. Tror likevel vi vinner en eventuell straffekonk, men vi skal jo på papiret knuse dette Ipswich-laget. Du vet det er returkamp på Emirates ikke sant? Lol.. Endret 12. januar 2011 av Torstein Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Vi har en tendens til alltid å legge oss på motstanderen sitt nivå. Ekstremt dårlig egenskap. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Song? Wenger skal sikre 0-0. Fett Nei. Hele midtbanen vårt har ropt etter Song i hele kveld, ingen som vinner baller på midten og vi har vært ekstremt dårlige til å vinne igjen ballen. Wilshere var også dritt under hele kampen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Nydelig innlegg fra Gibbs. Der skal det være mål Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Årets mest opplagte bananskal, og dette er det spelarane har å komme med? Fuck off. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg