Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 jeg lurer bare på om noen her ville ha stolt på kondomer fra dealextreme. for det første, ville den ha holdt, og for det andre, ville du ha hatt noe billig kina greier på kuken din? kan tenke meg til at de er laget av noe som vil gi kreft og faenskap. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Jeg ville ikke prøvd dem. Jeg kjøpte en gang, men da jeg tok de ut av esken ble dama og jeg enige om at det var best å la være å bruke dem... Endret 12. januar 2011 av Hanske Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvis det er billige kondomer du er ute etter, så kan man bestille gratis på flere nettsider som er levert av helsevesenet Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 http://www.gratiskondomer.no/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 jeg er ikke ute etter kondomer, bare om folk ville ha utsatt sin egen kuk og en annen persons hulrom for noe fra DX. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg ville ikke gjort det. Jeg var inne og sjekket. Noen er faktisk fake Durex. Sikkert masse stoffer i dem som kan føre til inpotens, kreft etc. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ikke faen at jeg vil ha noe plastikkgreier på kuken, kjører natural style. 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 En kamerat fikk meg til å kjøpe en 50-pack av de sølvfargede de selger, han sa de var veldig små iallefall. Tror ikke han bukte dem noe mer Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 En kamerat fikk meg til å kjøpe en 50-pack av de sølvfargede de selger, han sa de var veldig små iallefall. Tror ikke han bukte dem noe mer Veel ... Så er det kondomer fra Asia det er snakk om da 5 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 En kamerat fikk meg til å kjøpe en 50-pack av de sølvfargede de selger, han sa de var veldig små iallefall. Tror ikke han bukte dem noe mer Veel ... Så er det kondomer fra Asia det er snakk om da Hoho, + til deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå