Gå til innhold

Fotballcup for oss brukere i Premier League-delen ?

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har sendt en PM til alle, men av en eller annen grunn får jeg ikke sendt til deg, Jørgen. Sier bare at navnet ditt ikke finnes. Uansett. Skriv her når du kan i juli. :)

Husk å si ifra i HW-fotball-tråden og da, så de vet.

Lenke til kommentar

Høhø, Jotun. :D

Limer inn det jeg skrev på PM til folk her og, så alle ser det:

Heisann folkens.

Det tok meget lang tid før jeg husket å sende denne meldingen, men nå kommer den i alle fall. Ettersom flere her sikkert ikke har fotballcup-tråden i sine innlegg velger jeg å sende PM til de som har satt seg på som kommer eller kanskje kommer. Ettersom denne kommer veldig sent tviler jeg på at det blir noe fotball i juni. Jeg foreslår at vi tar cupen en gang i juli (og før den siste uken da det som oftest er Norway Cup på denne tiden). Sleng ut et forslag her eller i tråden om hvilken helg som passer best for dere.

For de som ikke har anledning til å bli med på fotballdelens fotballtreff kan bli med på HW-fotball 2011. Det er et fotballtreff for hele forumet og er en gang i helgen 17-19. juni. Nivået er temmelig ræva der i forhold til det jeg tror vi kan få til på våres treff om det blir noe av. Forrige gang det var ble jeg toppscorer som keeper. ( ) Evt. kan de som vil gjerne slenge seg med på begge treffene. Mer fotball er bare artig.

Så litt info om vår cup:

Ettersom det var en veldig overvekt av United-folk som meldte seg på og ikke så mange av de andre blir cupspillet som var planlagt umulig å gjennomføre. Med andre ord kan vi like gjerne bare samles og dele inn lag der og da. I tillegg hadde det vært artig om dere fikk med dere flere fra fotballdelen slik at vi blir en del.

Husk å si ifra når i juli dere kan!

Mvh

DJ

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nope. Selvfølgelig synd at det ikke ble noe fotball på dere som ville spille, men tenkte mer på at folka i hvert fall var villige til å møte opp. Kjipt at folk her i fotballdelen ikke er like villige, selv om du har vært flink og sendt ut PM til alle som var interesserte.

Lenke til kommentar

Har gjort mitt for å fyre oppunder, men ante meg at det ble slik. Dumt når DJ tar flott initiativ. Samme leksa hver gang, en haug som er gira, så når det nærmer seg faller en og en av.

like greit å ikke si man kommer da...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...