Iceman #10 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Torstein Arsenal Usikkert om jeg er med, men om anledningen byr seg er jeg kaaaaaaaaaaaanskje meg. Bor ikke du i Bergen? Tror nok det blir for langt for meg å reise "kun" for å spille ball, men om muligheten skulle by seg eller jeg tilfeldigvis er på østlandet er jeg nok med Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Kan vi ikke bare møtes å spille litt ball en dag til våren? Lite sannsynlig at vi klarer å gjennomføre en cup. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Når det kommer til at det nærmer seg så trekker 70% seg allikevel. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Mye ligger i det Jotun sier. Hadde nok vært artig om vi hadde møtt opp og så tatt det derfra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Får man de som har lovt å komme til å faktisk møte opp så er selve spillinga en bagatell å få til. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det kolliderer vel med ferieplanene til en del, og jeg må innrømme at jeg ikke haddet kommet hvis det var i Bergen pga. alt styret. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Men det er ikke i Bergen da. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Nei, og derfor stiller jeg opp. Forutsatt at ni andre også stiller. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Torstein Arsenal Usikkert om jeg er med, men om anledningen byr seg er jeg kaaaaaaaaaaaanskje meg. Bor ikke du i Bergen? Tror nok det blir for langt for meg å reise "kun" for å spille ball, men om muligheten skulle by seg eller jeg tilfeldigvis er på østlandet er jeg nok med Jo, eller nordhordland. Samma det. Hadde jo vært lettere å satt seg i en bil om jeg, deg og andré reiste. Får med oss Jotun også Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Seff. Men da må du sitte i baksetet og gi tutten til dattera HVER gang hun kvitter seg med den. 1 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Fotballcup er jeg klart med på, så blir det bare å se om den avsatte dagen i sommer passer FredrikV - Liverpool Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Er med hvis det passer. Sluttet å spille fotball da jeg var 14 og har ikke spillt en eneste gang siden jeg var 18, så det kan bli interessant. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Fortsatt en stund igjen. Ellers snakket jeg med Jørgen (tror jeg) og fant ut at vi like gjerne bare kunne samles og spille. Ettersom det er en stor overvekt av United-folk og få av andre er det det beste. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det viktigste er at alle som har sagt at de stiller ikke bare er store i ord som vanlig når det nærmer seg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det viktigste er at alle som har sagt at de stiller ikke bare er store i ord som vanlig når det nærmer seg. Jeg for min del er ikke hjemme helle sommerferien, så det avhenger av datoen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg stiller om jeg ikke er på ferie, uten tvil. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Kunne godt blitt med, men er ett stykke fra Bergen... menne... Who knows. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Torstein Arsenal Usikkert om jeg er med, men om anledningen byr seg er jeg kaaaaaaaaaaaanskje meg. Bor ikke du i Bergen? Tror nok det blir for langt for meg å reise "kun" for å spille ball, men om muligheten skulle by seg eller jeg tilfeldigvis er på østlandet er jeg nok med Jo, eller nordhordland. Samma det. Hadde jo vært lettere å satt seg i en bil om jeg, deg og andré reiste. Får med oss Jotun også Nordhordland og? Damn, verden er ikke stor! Regner med at vi prøver å få til 11'er fotball med eksakt samme taktikk som lagene våre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå