SRD Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Nei, det er ikke mulig (Honeycomb er bare for nettbrett). Men hvis du venter noen dager så vil Android 4.0 Ice Cream Sandwich bli lansert og da tar det nok ikke lang tid før det kommer en ROM til Galaxy S basert på den. Her kan du se video og bilder av det som skal være Ice Cream Sandwich, og som du kan se har det hentet mange elementer fra Honeycomb Lenke til kommentar
Alfaholic Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Takk, det var noen på xda som snakket om det og han ene sa at han hadde en rom for det, men kunne ikke si hvor den kom fra etc. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Bare jeg som ikke får til å roote? Prøvde både ved å gjøre det manuelt og automatisk. Når jeg trykket på "Root 2.2" på programmet skjer det ingenting, selv om USB debugging er på og telefonen er koblet til PC med USB. Får heller ikke til å gjøre det manuelt. For det første får jeg error når jeg prøver å kopiere ZIP-filen inn i det integrerte minne og når jeg plasserer den på /sdcard/update.zip får jeg ikke startet telefonen ved å holde inne home og volume - knappen. Sitter med Samsung Galaxy S II - Android 2.3.5 Lenke til kommentar
Jonas1911 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Går det an og unroot og så? jeg vill helst vite det får jeg i såfall gjør det. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 Jepp, det er mulig. Søk etter unroot og den modellen du har på TheUnlockr.com eller forumet på XDA. Lenke til kommentar
undernet Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Hei! er det noen av dere som har tips om ett roote-program en slipper å betale for? One click root skal ha 30 usd for å la meg roote telefonen min! Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Du kan nok greit få til dette uten å taste inn kredittkortnummeret ditt på en dodgy nettside Greit å fortelle oss hva du ønsker å oppnå ved root. Om du vil ha en Custom Firmware eller om du bare ønsker å roote telefonen. Fortell oss hvilken type mobil du har, så kan kanskje noen av oss veilede deg ^^ Lenke til kommentar
undernet Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg har en samsung galaxy s3 som jeg vil roote for å se om jeg finner de berømte snapchatbildene som visstnok skal ligge lagret inne på telefonen Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Da trenger du et program til datamaskinen som heter ODIN, og root. Hvis du har den internasjonale modellen GT-I9300. (Solgt her i norge), så kan du følge anvisningene her: http://www.redmondpie.com/root-galaxy-s3-on-android-4.1.2-how-to-tutorial/ Da vil du ende opp med SuperSU. SuperSU vil gi deg tilgang til filsystemet hvor blandt annet Snapchat bildene blir lagret Lenke til kommentar
undernet Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 hvadankan: da har jeg gjort dette, men klarer ikke å finne stort mer enn før.. bør jeg lete via en pc eller direkte på tlf? Lenke til kommentar
undernet Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 inne på supersu så finner jeg bare en blank side deg står no apps configured og no logs available.. hvordan legger jeg til apper? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Dersom en app trenger root, vil den selv spørre etter det og du får opp en popup hvor du bare bekrefter at appen skal få lov. Du vil også normalt få velge om den skal ha root tilgang permanet, eller bare den enkelte gangen. Lenke til kommentar
undernet Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 når jeg skal bruke telefonen i "rootet" tilstand, må jeg da restarte den slik som jeg gjorde når jeg la inn rooten? power+hjemknapp+volum er helt blank på dette, så jeg tar gjerne imot tips og triks Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Nei, det trenger du ikke, det er ingen "rootet tilstand", er den rootet, så er den rootet. Tenk på telefonen som et hus fult av låste dører, og root som en nøkkel som du kan låse opp dørene med, og alle appene som du gir root tilgang til vil ha sin egen nøkkel. Supersu appen viser deg bare hvilke apper som har nøkkelen til og bevege seg fritt rundt, samt gi deg mulighet til og ta nøkkelen tilbake. Hmm.. Vet ikke om det ble mer forståelig eller bare forvirrende Endret 2. juni 2013 av Backpfeifengesicht Lenke til kommentar
undernet Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Nei, det trenger du ikke, det er ingen "rootet tilstand", er den rootet, så er den rootet. Tenk på telefonen som et hus fult av låste dører, og root som en nøkkel som du kan låse opp dørene med, og alle appene som du gir root tilgang til vil ha sin egen nøkkel. Supersu appen viser deg bare hvilke apper som har nøkkelen til og bevege seg fritt rundt, samt gi deg mulighet til og ta nøkkelen tilbake. Hmm.. Vet ikke om det ble mer forståelig eller bare forvirrende Var bra forklart dette men om noen av dere kan fortelle meg nøyaktig hvor jeg finner disse bildene, så hadde jeg blitt glad Tror jeg har gått over hele telefonen nå, men finner ingen mapper som inneholder mer enn 1 .nomedia til Lenke til kommentar
pera61 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 hei lurte på om noen hvet om en enkel og god måte å Jailbreakie min samsung s 4 i9595 ? helst på norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg