Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes du om sex buddy?

Uforpliktende seksuelt forhold (pulekompis/fuck buddy)  

159 stemmer

1. 1. Hva synes du om konseptet?

• Greit
      137
    • Ikke greit
      10
    • Ingen formening om saken
      12

Anbefalte innlegg

jeg syns at det å ha en knulle veninne er helt kurrant mtp sexens skyld, da jeg egentlig ikke har tid til et "full time forhold" og det er flott å kunne dra til henne et par ganger i uken og ha seg, samtidig som at vi ellers også har det fint sammen når vi gjør andre ting, som å se på tv, slappe av og kose litt, spise sammen og faktisk så har vi vært å handlet ilag også.

Problemet er at det fort kan utvikle seg følelser, noe som kan være skummelt dersom kun en av partene får det. Samtidig er det veldig vanskelig å definere hva en FF er. Vi er jo begge enige om at vi ikke har lyst på kjerester ATM. Men det føles litt ut som vi er kjerester for tiden da vi gjør en del annet enn bare å ha oss. Hva menere dere er "akseptabelt" å gjøre med en slik FF? har dere bare forhold basert på sex? drar dere bare til personen, knuller og drar?

lurer også litt på hva dere syns om å ha sex med andre samtidig som dere er i et fuck friend "forhold"? før jeg fikk meg FF så trudde jeg at jeg kom til å syns det var greit, men nå som jeg er midt oppi det så vil jeg ikke at andre skal pule på hu mens jeg gjør og da klarer ikke jeg å gjøre det selv med andre, da hun føler det samme, så vi har blitt enige om å ikke ha andre sex partnere mens vi holder på, og om en av oss har lyst til å bli bedre kjent med en annen person/potensiell kjereste så bare sier vi ifra til hverandre og blir enige om hva som skjer.

Hva tenker dere rundt det med å definere FF og å ha sex med andre når en har en FF?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg personlig hadde nok ikke klart å ha et ''pulevenn''forhold. Er nok litt ''gammeldags'' når det kommer til forhold og sex.

Men for all del, om andre vil så ser jeg ikke noe problem med det! Alle er jo forskjellige, og for mange er vel kanskje dette en god løsning. :)

Lenke til kommentar

De gangene jeg har hatt slike venninner har det endt med at hun har fått følelser jeg ikke har vært villig til å gjengjelde.

Med det sagt så bør det nevnes at de"forholdene" har vart i 2 måneder eller mer.

Jeg var bare ikke så veldig interessert i et kjærlighetsforhold før, var mer interessert i å gjøre NØYAKTIG det jeg selv ville. Jeg har dame nå forresten.

Tricell: Jeg respekterer din rett til å ytre deg selv, men når du skriver at du ser ned på folk så sidestiller du deg med despoter som Hitler...

Lenke til kommentar

Problemet er bare at det aldri blir sånn, SAMTLIGE fuckfriends jeg har hatt har endt opp med å enten bli dama mi, eller måtte bryte kontakten fordi hun vil mer enn meg. Jeg leste en forskningsrapport på det som bekreftet mistanken min. Når en dame har sex skjer det noe i hjernen som skiller ut et hormon eller noe liknende som trigger følelsene deres.

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Hver sin lyst. Jeg hadde i hvertfall likt jævlig dårlig å ikke kunne gå noen plass uten å treffe på egne eller damas tidligere sexpartnere. (Spesiellt siden slike ting gjerne utvikler seg med personer som allerede er en del av en fast omgangskrets)

Nå er kanskje jeg litt sær, men jeg har egentlig ikke særlig stort sexbehov. Er gift og har barn, men har svært sjeldent sex (Har vel blitt 2-3 ganger i år), og for å være ærlig så føler jeg ikke noen trang til mer heller. Sexualiseringen av samfunnet og det at "alle knuller alle" har gjort at sex rett og slett ikke er spesiellt lengre.

Min teori er delvis at dagens mennesker har så jævla dårlig selvtillit at de har gjort seg selv "avhengige" av endorfiner, dopamin og sexuellt begjær for å føle seg bra med seg selv. (Kan nok skyldes stadig økende press fra media og samfunn om å være "perfekt")

Selv sliter jeg ikke med dette da jeg har god nok selvtillitt til å kunne se meg i speilet og være fornøyd med meg selv uavhengig av hva andre måtte mene. Jeg er godt gift som sagt, og vet (med fare for å høres ut som en dust) at det er flere jenter som har lyst på meg :whistle:

Lenke til kommentar

Er gift og har barn, men har svært sjeldent sex (Har vel blitt 2-3 ganger i år), og for å være ærlig så føler jeg ikke noen trang til mer heller.

Nåja, så sjelden er det jo ikke. Det har gått 4 uker siden året begynte og ut i fra hva jeg har lest i foreldre og barn tidligere så er rundt 2 ganger i måneden gjennomsnittlig for barnefamilier. Dog vet jeg ikke hvor gamle dine er, men så sjelden er det uansett ikke.

Lenke til kommentar

Lurer fortsatt hvor "grensa" går hos dere mtp FF :p

Altså dersom dere har en FF, har dere "lov" å for eks ta en ONS dersom plutselig muligheten er der?

Og om dere gjør andre ting en bare å pule? Stikker dere bare til partneren deres gjør det han/hun er der for og drar? eller gjør dere andre aktiviteter sammen og? :p Typ chillen, se på tv/film spiser ilag osv?

Lenke til kommentar

Jeg har 2 FF som ikke bryr seg om jeg har ei anna å pule på. Vi har faktisk trekant også en del ganger.

Jeg er av den typen som like å drikke å ha tilfeldig sex på byen, og har sjeldent hatt fast forhold. En dag vil jeg vel også slå meg til ro, men vet ikke om jeg kommer til å faktisk ha FF da også!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...