Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes du om sex buddy?

Uforpliktende seksuelt forhold (pulekompis/fuck buddy)  

159 stemmer

1. 1. Hva synes du om konseptet?

• Greit
      137
    • Ikke greit
      10
    • Ingen formening om saken
      12

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Er forøvrig alltid like gøy å følge med på innleggene til Tricell. :p

Det er nettopp dette som er poenget med sex buddy/fuck friend slik jeg forstår det.

Ja men noen trekker konklusjoner at man må være veldig løs/horete for og bedrive slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Du må jo være svekket om du ikke klarer å tenke på utdannelse å ha sex samtidig. Du er jo ikke dum. Du må jo registrere flørting. Vi misunner ikke ditt liv heller, tro meg. Du er ikke noe supermennesket som er hevet over resten av oss. Du må være kjent for å være litt sær i din omgangskrets.

Jeg hever meg ikke over dere, men velger en annen omløpsbane. Noen kjenner til mitt syn i denne saken, men ellers forblir denne informasjonen konfidensiell for folk som ikke er "venner".

Jeg har god tid, bruker mest tid til skole og den andre halvdelen går til kamerater og privat spilling på fritiden, eller det var slik før forumet kom inn i bildet, nå er den en tidssluk.

I mine øyne blir alle mennesker sett ned på hvis de er "lett på tråden", jeg har ekstremt høye krav når det gjelder jenter, moderate krav på utseende, men ellers høye krav til atferd. Er du lett på tråden da blir du forkastet.

Lenke til kommentar

Trenger da ikke ligge rundt med halve bygda selv om man har en sex venn.

Er fult mulig og ha en fast sexpartner men alikavel ikke ligge rundt med alt og alle.

Det er nettopp dette som er poenget med sex buddy/fuck friend slik jeg forstår det.

Nok en gang tror jeg jeg missforstår deg L4r5..

Care to elaborate, slik at jeg ikke er helt ute å kjører? :p

- t.s

Lenke til kommentar

- t.s

Altså, hvis man har en fast sexpartner/sex buddy trenger man ikke gå på byen og finne seg noen random kjerring/dude om man føler lysten. Hjalp det eller forvirrer jeg deg mer?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hvor mange sexpartnere må man ha hatt før man er, i dine ord, "lett på tråden".

Min definisjon av jenter som er lett på tråden er jenter som er promiskuøs og har blitt knult av utallige menn på kort tid. Jeg vil definere at en jente oppfører seg horete når du får knult henne samme dagen som du traff henne og dette har hun gjort 10-12 ganger i året. det blir feil å måle om en jente er lett på tråden via hvor mange sexpartnere de har hatt. Vi må heller overføre fokuset på oppførselen hvor de er alltid promiskuøs.

Lenke til kommentar

I mine øyne blir alle mennesker sett ned på hvis de er "lett på tråden", jeg har ekstremt høye krav når det gjelder jenter, moderate krav på utseende, men ellers høye krav til atferd. Er du lett på tråden da blir du forkastet.

Ah, her ser vi igjen beviset på at samfunnet forandrer seg raskere enn evolusjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ah, her ser vi igjen beviset på at samfunnet forandrer seg raskere enn evolusjonen.

Kan du utdype dette? kom gjerne med konkrete eksempler.

Lenke til kommentar

- t.s

Altså, hvis man har en fast sexpartner/sex buddy trenger man ikke gå på byen og finne seg noen random kjerring/dude om man føler lysten. Hjalp det eller forvirrer jeg deg mer?

Dette rensket opp i det, takk :)

- t.s

Lenke til kommentar

Min definisjon av jenter som er lett på tråden er jenter som er promiskuøs og har blitt knult av utallige menn på kort tid. Jeg vil definere at en jente oppfører seg horete når du får knult henne samme dagen som du traff henne og dette har hun gjort 10-12 ganger i året. det blir feil å måle om en jente er lett på tråden via hvor mange sexpartnere de har hatt. Vi må heller overføre fokuset på oppførselen hvor de er alltid promiskuøs.

Hva om man får knullet henne på første date uten at hun har noe historie for det. Er hun fortsatt løs?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hva om man får knullet henne på første date uten at hun har noe historie for det. Er hun fortsatt løs?

Alle jenter er lett på tråden dersom de oppfyller kravene til begrepet "promiskuøs". Hvis jeg kan gå til et kjøpesenter eller byen og si dette "hei jente, skal vi gå hjem til meg og knulle?" og hun sier ja da er hun lett på tråden fordi det skulle ingenting til for å få henne.

Lenke til kommentar

Kan du utdype dette? kom gjerne med konkrete eksempler.

Teoretikerne mener at grunnen til at det er mer akseptert for menn å ha mange sex partnere enn for kvinner, er at mannen pulte mye for å sikre slektens videreføring, mens de styrte unna kvinner som var etter dine ord løsaktige for å være sikre på at dersom det ble et barn så var det deres barn, og ikke en annens.

Mens det i dagens samfunn blir mer og mer akseptert å ha mange sexpartnere.

Edit. Mitt spørsmål til deg er da; stiller du like høye krav til deg selv, som du gjør til dine kvinner?

Endret av Badjoker
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Mine krav er statiske og den doktrinen følger jeg, men dersom en jente kommer til syne så skal hun gjennom en kontrollering som avduker om hun er lett på tråden, består hun ikke settes hun i karantene. Men jeg er mer liberal mot jenta enn det jeg er selv, men jenta må godta "doktrinen" ellers forkastes hun.

Edit: kontroll ID 53.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Mine krav er statiske og den doktrinen følger jeg, men dersom en jente kommer til syne så skal hun gjennom en kontrollering som avduker om hun er lett på tråden, består hun ikke settes hun i karantene. Men jeg er mer liberal mot jenta enn det jeg er selv, men jenta må godta "doktrinen" ellers forkastes hun.

Ok, grunnen til at jeg spurte er at de fleste jeg snakker som sier noe ala det samme som du sa synes det er helt ok å pule rundt selv, så lenge jentene ikke gjør det - noe som dreper hele deres argumentasjon.

Lenke til kommentar

Wizzle, jeg kjenner deg ikke, men med over 1000 innlegg bør du da holde deg for god for totalt usakelige personangrep?

Jeg er og uenig med Tricell, men la oss nå holde oss til saken: Er det greit med fuckfriends eller ikke?

Second that Badjoker.

Endret av Sapere_aude
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...