Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes du om sex buddy?

Uforpliktende seksuelt forhold (pulekompis/fuck buddy)  

159 stemmer

1. 1. Hva synes du om konseptet?

• Greit
      137
    • Ikke greit
      10
    • Ingen formening om saken
      12

Anbefalte innlegg

Hva synes dudere om å ha en sex buddy? Er det greit eller ikke?

Sett at to single venner av motsatt kjønn trenger å ha seg noe, men klarer ikke et forhold med en gang, og hvor begge er klar over og har snakt masse om de sosiale grensene osv., ville det ikke vært OK da? Og at begge er klar over at det sluttes om en av dem skulle få en kjæreste

Har dette blitt diskutert før..?

Endret av hernil
La til avstemning
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville kanskje vært en idé å forandre "sex buddy" til "fuck buddy"(FB)/pulekompis, jeg har i alle fall inntrykk av at dette er mer brukte begrep.

Har ingenting imot det, jeg synes faktisk at enhver form for forhold mellom to eller flere personer er greit, så lenge alle parter er klar over hvilket forhold det er(ingen blir lurt), og alle er med av egen vilje(ingen blir tvunget).

Skulle gjerne vært i et FB-forhold selv :) Kommer det komplikasjoner, så kommer det komplikasjoner. Den tid, den sorg. Man må satse for å vinne.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Synes det er et ganske smart konsept, win-win om begge parter kun ønsker sex og klarer å holde det slik. Det er jo en del risk med det pga. man vet aldri om man selv eller sexvennen vil utvikle følelser, men skal man bekymre seg for alt i verden kommer man ingen vei.

TS, kan du opprette en avsteming i førsteinnlegget ditt, så ser vi hvor mange som er for/mot/likegyldig til at folk har sexvenner?

Sitronsaft: Høres ut som du er for polyamori?

Endret av Sapere_aude
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg stiller meg vanligvis i opposisjon: Er vi så jævla sex avhengig at vi må ty til slike løsninger? nå må dere få litt selvkontroll og holde smekken stengt!

Lenke til kommentar

Sitronsaft: Høres ut som du er for polyamori?^^

For og for. Jeg skrev det jeg skrev mest for å være inkluderende, men jeg har aldri gjort meg noen tanker om hvorvidt jeg er for/mot Polyamori. Men jeg er nokså liberal av meg, og jeg kan si med en gang at jeg i alle fall ikke er mot det :) Folk får gjøre akkurat som de vil, jeg skal ikke blande meg.

Jeg stiller meg vanligvis i opposisjon: Er vi så jævla sex avhengig at vi må ty til slike løsninger? nå må dere få litt selvkontroll og holde smekken stengt!

Sex-avhengig? Tja. Jeg vil påstå at sex-lyst er en helt grunnleggende, og på noen måter livsnødvendig egenskap hos de aller fleste mennesker. Hvorfor noen skulle gå inn for å "kontrollere" denne lysten forstår jeg ikke. En ting er å høvle over alt og alle, det blir et spørsmål om verdighet. Men jeg ser ikke noe problem i å ha et utelukkende seksuelt forhold med noen, kun for sexens skyld. Genialt :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...