cossiemk1 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Av en eller annen grunn så står det plutselig at NAT er moderate i cod black ops. Jeg har aldri hatt noe problemer med det tidligere, og jeg har ikke byttet ut noe i nettverket som tilsier at det har blitt slik. Alle porter som skal være åpne, er åpne osv. Det eneste jeg har gjort, som jeg aldri har prøvd tidliger, er å koble meg opp mot pc`n med mediacenter. Så, er det noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
bjoagutt Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Av en eller annen grunn så står det plutselig at NAT er moderate i cod black ops. Jeg har aldri hatt noe problemer med det tidligere, og jeg har ikke byttet ut noe i nettverket som tilsier at det har blitt slik. Alle porter som skal være åpne, er åpne osv. Det eneste jeg har gjort, som jeg aldri har prøvd tidliger, er å koble meg opp mot pc`n med mediacenter. Så, er det noen som vet noe om dette? Har samme problemet bare at det er på Halo: Reach. Noen kjenninger av meg opprettet en porter på ruteren å da virket det vist. Har ikke så mye peiling på det. Endret 12. januar 2011 av bjoagutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå