datageni Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Eg har utformet meg en problemstilling til en oppgave som skal handle om forståelse av arbeid i velferdsstaten og lurer på om noen her har sysnpunkter til hva eg burde ta med i oppgaven min. Problemstilling: Oppgaven skal komme inn på ulike perspektiver og forståelser av arbeid. Oppgaven skal og vise hvordan disse kan relateres til aktuelle problemer og fordeler i velferdsstaten. Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Problemstilling: Oppgaven skal komme inn på ulike perspektiver og forståelser av arbeid. Oppgaven skal og vise hvordan disse kan relateres til aktuelle problemer og fordeler i velferdsstaten. Det der er ikke en problemstilling, men heller en oppskrift på noe av innholdet i teksten du skal skrive. Hvilket skoletrinn er du på? Lenke til kommentar
datageni Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Første år på vgs. Hva med dette? Hvilke ulike forståelser og perspektiver har det norske samfunnet på arbeid? Og hvordan kan disse aktualliseres i forhold til problemer velferdsstaten har idag? Ble det mer konkret nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå