Olum Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Treningskampene denne vinteren: Treningskamp: KFUM - Vålerenga Mandag 17. januar kl. 19.00, KFUM-banen (VIF TV) Treningskamp: Vålerenga - HamKam Tirsdag 18. januar kl. 17.00, Vallhall arena (VIF TV) Treningsleir Spania: Copa del Sol Tirsdag 25. januar - Mandag 7. februar (VIF TV) Copa del Sol: Vålerenga - FC København Torsdag 27. januar kl. 19.00: La Manga (VIF TV) Copa del Sol: Sluttspill Søndag 30. januar eller mandag 31. januar (VIF TV) Copa del Sol: Sluttspill Torsdag 3. februar (VIF TV) Copa del Sol: Eventuell finale Mandag 7. februar (VIF TV) Treningskamp: Vålerenga - Nybergsund Fredag 11. februar kl. 17.45, Vallhall arena (VIF TV) Treningsleir: Side eller Belek, Tyrkia Tirsdag 22. februar - Tirsdag 1. mars Treningskamp: Vålerenga - Lillestrøm Fredag 4. mars, Vallhall arena, tidspunkt ikke bestemt (VIF TV) Treningskamp: Hønefoss - Vålerenga AKA arena, fredag 25. mars kl. 18.00 Dette er tråden hvor vi kan diskutere treningskampene denne vinteren. Den første er mot KFUM på KFUM-banen mandag 17. januar. Håper å få se mye til de nye spillerne, spesielt spent er jeg på Oussou. Noen fler som har tenkt seg på den kampen? Koster kampen noe? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Må si det er hendig at kampene blir sendt på VIF TV. Kan muligens ikke se kampen mot FCK noe som er ganske kjipt :< Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Du må ha TV2 Sumo for å se dem da. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Du må ha TV2 Sumo for å se dem da. Men det har jeg jo Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Håper de skal sende noe på TV2 Sport også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Du må ha TV2 Sumo for å se dem da. Men det har jeg jo Kult for deg. Må si jeg er litt misunnelig, men jeg skal prøve å komme meg på alle kampene jeg kan. Mulig jeg kjøper meg et ukespass til Copa del Sol, men om jeg gjør det, ryker vi vel ut i de innledende rundene Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Drar høyst sannsynlig for å se rekruttene spille mot Moelven imorgen. Gleder meg til å få sett Kamer Qaka og ikke minst vår nye spiller; Vidar Risehhh... Sidoine Oussou. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg hadde egentlig tenkt meg opp dit, men tviler på at jeg orker. Kampen spilles for tidlig. Trenger å ta igjen søvn fra uka, vettu Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Så litt på kampen i går på sumo, men ble litt kjedelig. Var en del igjen før formen sitter på gutta. Ble NHL på meg i stede for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå