zmz Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Registrerer at det er utgang for nettkabel. Men den tar vel trådløst nettverk også? Og en annen ting, jeg har vurdert å kjøpe en HDMI-hub for å overføre trådløs overføring fra pc til tv. Vil denne boksen kunne gjøre noe slikt? Altså overføre bildet som vises på pc-en til tv-en. Lenke til kommentar
Sven-Edward Moe Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Har nylig fått min Boxee Box, og jeg må si at den har levd opp til mine forventninger. Men skal du få fullt utbytte av din Boxee Box vil jeg anbefale å benytte en VPN slik at du kan få samme tilbud av kanaler og muligheter som de har i US og UK. Sven Edward Moe Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 har hatt min lenge, og er strålende fornøyd. men etter siste oppdatering låser den seg av og til. flere som opplever det? Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg bumper denne tråden. Er "boxen" fortsatt aktuell - eller er det andre som foretrekkes? Regner med at det er mulig og koble til en WD 3 TB USB-disk med ISO filer til denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg