orlund Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Dlink Boxee gjør jobben enkelt og effektivt. Les mer Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Noen som vet når den kommer på lager? Vet den var inne på komplett etter jul en gang, men de var vekk før jeg fikk dratt opp kredittkortet. Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Stusser litt på at det under formatstøtte ikke nevnes mkv...? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Denne tror jeg kommer i stuen etter hvert.. WD HD TV Live`n begynner å bli sliten tror jeg, den begynner å "henge etter" ca en time ut i hver eneste film.. noen filmer hakker og henger fra start også. Enten en sånn en, eller rett og slett en laptop, det funker faktisk det også, men de er som regel litt dyrere Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Veldig fornøyd med min. Minst fornøyd med musikkspiller-funksjonen, og folderscanningen er VELDIG bugget, men i og med at du kan navigere filsystemet på serveren uansett er det bare et mildt irritasjonsmoment. Den kunne med fordel vært litt raskere i navigasjonen, men jeg er også utrolig utålmodig av meg. 1 Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Stusser litt på at det under formatstøtte ikke nevnes mkv...? Sikkert fordi Matroska ikke er en codec, men et "container"-format. Jeg vet ikke sikkert, men antar det er årsaken. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Men kan man se mkv her? Støttes ISO/IMG filer? har hele dvd samlingen min i dette formatet.. Lenke til kommentar
ntovik Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Sakset dette fra Boxee Support knowledge base: Supported Media Files help desk posted this on Nov-09 2010 15:45 Supported Video Media Supported Audio Media Supported Image Media Adobe Flash 10.1 FLV/On2 VP6 (FLV/FV4/M4V) H.264 AVC (TS/AVI/MKV/MOV/M2TS/MP4)\ VC-1 (TS/AVI/MKV/WMV) MPEG-1 (DAT/MPG/MPEG) MPEG-2 (MPG/MPEG/VOB/TS/TP/ISO/IFO) MPEG-4 (MP4/AVI/MOV) DivX 3/4/5/6 (AVI/MKV) Xvid (AVI/MKV) WMV9 (WMV/ASF/DVR-MS) MP3 WAV/PCM/LPCM WMA AIF/AIFF AC3/AAC OGG FLAC DTS Dolby Digital/Dolby True HD PEG PNG GIF BMP TIFF Ganske komplett liste dette. Bla er ISO nevnt under mpeg2. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Du kan se absolutt alle formater jeg har hørt om. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Takker.. Fikk lyst til å teste denne.. digger designet! Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Sier meg uenig i det, synes designet var forferdelig. Umulig å sable og vanskelig å få inn i "rack" under tv'en med lav høyde. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Syntes designet er råstilig. Dessuten er boksen egentlig mye mindre en den ser ut, så det hadde vel egentlig sett ganske klønete ut med f.eks en bluray spiller på den. Lenke til kommentar
OKHaz Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Spennende produkt. Kan den spille av filer som er pakket i småfiler? dvs pakke de opp og spille dem "on the fly" Hvordan fungerer subs? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Sier meg uenig i det Hvordan kan du si deg uenig i at han digger designet? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Spennende produkt. Kan den spille av filer som er pakket i småfiler? dvs pakke de opp og spille dem "on the fly" Hvordan fungerer subs? Jeg testet dette for deg Den spilte av en film som var pakket i rar uten problemer. Subs fungerer som regel flott på filmer, men på tv-episoder er det nesten alltid sync-problemer. Nå tenker jeg på den integrerte "hent subs fra nettet" funksjonen i boxee, altså. Hvis du har subs fra før fungerer det uten problemer. Lenke til kommentar
OKHaz Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg testet dette for deg Den spilte av en film som var pakket i rar uten problemer. Subs fungerer som regel flott på filmer, men på tv-episoder er det nesten alltid sync-problemer. Nå tenker jeg på den integrerte "hent subs fra nettet" funksjonen i boxee, altså. Hvis du har subs fra før fungerer det uten problemer. Takk for det Tror nesten en slik må bestilles Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Noen som har fått tak i en slik de siste ukene? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Nå vet jeg ikke akkurat hvor du bor, men det kan være at lokale Elkjøp butikker har den inne. De hadde den inne i Tromsø og Alta iallefall. Lenke til kommentar
olufro Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hei! Jeg er litt ny når det gjelder slike dingser. Hvordan bruker dere Boxee Box? Streamer dere som regel eller kobler dere til en ekstern harddisk? Fungerer det bra å streame HD over trådløst nett? (Har D-Link DIR635 ruter) Bruken min blir mest trolig til å spille av serier og filmer. Er dette da et produkt for meg, eller burde jeg velge noe annet? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg streamer både fra nett og NAS. Nett for podcasts, og NAS for filmer jeg har rippet fra bluray. Trådløs funker fint, men det er ikke ideelt. Du bør ikke drive med noen andre overføringer på trådløst nett samtidig hvis du ser på en film som bruker over 5gb timen for å si det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg