VinterUlv Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg kastet akkurat litt opp i munnen da jeg innså at "sjenerøse" nå er riktig stavemåte. Det er verre enn som så ... Det er også lov å skrive "sjåfør", "byrå", "suksess", "sjenert", "amorøs", "servitør", "kupé", "kupong", "stasjon", "billett", "perrong", "biljard", "kurong", "kabaret" og "konjakk". For bare å nevne noen eksempler. Håper kvalmen gir seg raskt. (Dette er nok dessverre et symptom på det jeg kaller et språkgeriatrisk syndrom.) I tillegg finner vi opp nye ord i forbindelse med ting som skjer. Askefast er jo et velkjent eksempel. Jeg forseslår herved et nytt ord: mobilblakk - Når mobilen gir deg skyhøye regninger uten at du vet det. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Med Linux vet man alltid hva som skjer, ingen unntak. Takk for dagens latter. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Skal være forsiktig å sitere itavisen, men de hadde denne saken opp igår og nå viser det seg at samme problemet gjelder også for android. http://www.itavisen.no/860074/trekker-deg-for-trafikk-du-ikke-bruker Troller du eller? Android er ikke nevnt i artikkelen iPhone 4 derimot... Lenke til kommentar
bror30 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Mye snakk her, og hvis man får problemer i USA, kommer det garrantert hit også. Hadde en HTC pro2 med win 6.5, og opplevde akkurat det samme de skriver om her. 2 ganger og på samme tid i løpet av 2 mnd hadde den lastet ned ca 40 mb med data, som hos Tele 2 som tar 12 kr pr mb, kostet meg ca 400 kr. Har Htc desire Hd nå,med androide OS, og fordelen er at man kan slå av mobilnettet og bare bruke wi-fi (om man vil), og da har man en bra kontroll på dataflyten. Win 7 er sikkert en kjempetelefon når man får bukt med barnesykdommene. Skal man sikre seg mot kjemperegninger, I conect hos Netcom sikrer deg ingen overaskelser. Men det koster jo litt da Lykke til folkens Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er fullt mulig å slå av data på WP7 også. Ser at Tele2 nå har kommet med en ny type abb som har fri bruk av alt (data, SMS, MMS og telefon) for 199kr i måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg