Gå til innhold

Pass deg for nye Windows-mobiler

Anbefalte innlegg

Jeg kastet akkurat litt opp i munnen da jeg innså at "sjenerøse" nå er riktig stavemåte.

Det er verre enn som så ...

Det er også lov å skrive "sjåfør", "byrå", "suksess", "sjenert", "amorøs", "servitør", "kupé", "kupong", "stasjon", "billett", "perrong", "biljard", "kurong", "kabaret" og "konjakk". For bare å nevne noen eksempler.

Håper kvalmen gir seg raskt.

(Dette er nok dessverre et symptom på det jeg kaller et språkgeriatrisk syndrom.)

I tillegg finner vi opp nye ord i forbindelse med ting som skjer. Askefast er jo et velkjent eksempel.

Jeg forseslår herved et nytt ord: mobilblakk - Når mobilen gir deg skyhøye regninger uten at du vet det. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye snakk her, og hvis man får problemer i USA, kommer det garrantert hit også. Hadde en HTC pro2 med win 6.5, og opplevde akkurat det samme de skriver om her. 2 ganger og på samme tid i løpet av 2 mnd hadde den lastet ned ca 40 mb med data, som hos Tele 2 som tar 12 kr pr mb, kostet meg ca 400 kr. :no:

Har Htc desire Hd nå,med androide OS, og fordelen er at man kan slå av mobilnettet og bare bruke wi-fi (om man vil), og da har man en bra kontroll på dataflyten.

Win 7 er sikkert en kjempetelefon når man får bukt med barnesykdommene. Skal man sikre seg mot kjemperegninger, I conect hos Netcom sikrer deg ingen overaskelser. Men det koster jo litt da :new_woot:

Lykke til folkens

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...