Hjelmn Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hei. Aner ikke om dette er rett plass å poste.. Trenger forslag til kostyme å ha på meg på et "Kjendisparty". Festen er nå på lørdag så det haaaster (a). Bestilte meg et kostyme fra nettet, og det var selvfølgelig altfor lite! På forhånd takk. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hei. Aner ikke om dette er rett plass å poste.. Trenger forslag til kostyme å ha på meg på et "Kjendisparty". Festen er nå på lørdag så det haaaster (a). Bestilte meg et kostyme fra nettet, og det var selvfølgelig altfor lite! På forhånd takk. Grå dress, hvit skjorte og et par fansy briller med gult glass så blir du brad pitt fra Mr and Mrs Smith Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Eventuelt en djevelsk parykk, litt brunkrem og noen store briller så har vi Kristian Valens karakter; Geir: Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 hehe likte den siste å gå til innkjøp av ny dress for 1 fest er litt drøyt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå