Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger akutt hjelp! Hvordan sjarmere dama i senk på nytt?

Anbefalte innlegg

Hei folkens! Dama mi gir uttrykk for at hun begynner å miste gnisten. Jeg ønsker mer enn alt i verden å beholde henne, så derfor trenger jeg å sjarmere henne på nytt, helst i senk! Hun studerer borte, og kommer hjem til helga. Hva kan jeg gjøre for å vekke liv i gnisten igjen? Trenger desperat hjelp! Oppfordrer de kvinnelige forumbrukerene til å komme med tips! Hva ville dere likt? Jeg må få henne til å synes at jeg er spennende igjen! :-) På forhånd takk for alle seriøse tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå sier du egentlig ikke så mye om hva som kan ha ført til hvordan ting er, men jeg kan prøve å gi noen generelle råd.

Jeg vil ikke anbefale deg å bruke så alt for mye penger på gaver o.l, men det er en gave jeg husker veldig godt at jeg fikk fra en tidligere kjæreste. Hun ga meg et "gavekort" med ting vi kunne gjøre sammen. Helt enkle ting, som å dra på kino og se på en skummel film, gå tur i skogen og grille pølser på bål o.l. Det var en utrolig fin gave som jeg husker skikkelig godt.

Noe som kan være ganske greit å starte med er å "overraske" henne. Skriv et brev til henne der du beskriver følelsene dine, som du legger i postkassen, det trenger ikke å være noe poetisk om det ikke passer deg.

En annen fin måte å vise følelser på som mange setter pris på er å lage en "scrapbook" med bilder av dere to der du skriver litt om hvert bilde.

Har du noen fine minner dere har sammen, så kan det være kjempefint å ta henne med og gjenoppleve disse.

Prøv å gjøre noe sammen som dere aldri har gjort før! Som jeg nevnte så vet jeg ikke hvem du er, eller hvem hun er eller hva dere liker. Men prøv å se etter noe du vanligvis ikke gjør, om det er å gå i skogen en tur sammen eller lage mat sammen er ikke så farlig, mange jenter liker at kjærestene deres er spontane.

Lykke til! Håper det går bra :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har hun uttrykt seg verbalt, eller er det bare noe du føler?

Verbalt. Hun føler at vi glir litt fra hverandre. Så merker jeg det på henne, uansett hvor hyggelig og grei jeg er mot henne, så er liksom ikke gleden den samme når hun ser meg :/

Jeg har aldri vært sint på henne eller noe, alltid vært blid og glad med henne

Lenke til kommentar

Hei folkens! Dama mi gir uttrykk for at hun begynner å miste gnisten. Jeg ønsker mer enn alt i verden å beholde henne, så derfor trenger jeg å sjarmere henne på nytt, helst i senk! Hun studerer borte, og kommer hjem til helga. Hva kan jeg gjøre for å vekke liv i gnisten igjen? Trenger desperat hjelp! Oppfordrer de kvinnelige forumbrukerene til å komme med tips! Hva ville dere likt? Jeg må få henne til å synes at jeg er spennende igjen! :-) På forhånd takk for alle seriøse tilbakemeldinger!

Møt henne i døra iført one-piece, skibriller og strap-on.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...