Vanskelig Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Er det noen som vet om det finnes noe enklere versjoner av dette systemet - Flycam 5000? Skal brukes på speilreflekskamera i tilfelle. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Sjekk ut http://philipbloom.net/ - han har mye om denne type utstyr, han er en av gutta som kan video på DSLR Lenke til kommentar
uggabugga Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Med noen modifikasjoner kan vel DENNE brukes. Blir akkurat så enkelt som man vil ha det. Og billig ikke minst :-) Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Hva med Manfrotto Modosteady M585-1 til 1295 kr? Jeg har også lyst på steadicams, men de modellene jeg vil ha er litt dyre (Merlin Steadicam og Glidecam HD2000 + vest). De billige løsningene er riktignok ikke like gode som de dyre. Man får det man betaler for. Slike DIY-opplegg er også meget billige, men gir heller ikke like gode resultater som de dyre. Flycam 5000 virker ganske grei. Prisen var også bra. Får man virkelig både vest, arm og stabilisator for den prisen? Skal man ha Merlin (kun stabilisator) koster jo dette 7000 kr. Glidecam + vest koster over 20 000 i Norge. Denne reviewen mellom Merlin og Flycam er meget nyttig. Den gir en god forklaring på styrker og svakheter med de to ulike designene (stang under kontra en bue). Endret 12. januar 2011 av bb79 Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Hva med Manfrotto Modosteady M585-1 til 1295 kr? Jeg har også lyst på steadicams, men de modellene jeg vil ha er litt dyre (Merlin Steadicam og Glidecam HD2000 + vest). De billige løsningene er riktignok ikke like gode som de dyre. Man får det man betaler for. Slike DIY-opplegg er også meget billige, men gir heller ikke like gode resultater som de dyre. Flycam 5000 virker ganske grei. Prisen var også bra. Får man virkelig både vest, arm og stabilisator for den prisen? Skal man ha Merlin (kun stabilisator) koster jo dette 7000 kr. Glidecam + vest koster over 20 000 i Norge. Denne reviewen mellom Merlin og Flycam er meget nyttig. Den gir en god forklaring på styrker og svakheter med de to ulike designene (stang under kontra en bue). Så du skal ha en dyrere løsning enn Flycam ja . 20000,- ja . Den du foreslo så kanskje ok ut. I hvert fall transportabelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå