asbjohorpua Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Hvor får jeg tak i blazere med logo/våpenskjold på brystet? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Stayhard.no har noen slike. Eksempel: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Så lenge logoen ikke stammer fra en klubb du er med i eller en skole du går/har gått på ville jeg kjøpt noe annet. Endret 12. januar 2011 av PatSharpX 3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Som Pat sier ville jeg absolutt ikke kjøpt det om det ikke er med f.eks. familiens våpenskjold eller en klubb osv.. De fra stayhard ville jeg forresten holdt meg meget langt unna. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 De kunne like så godt omdøpt sjappa si til Tryhard. 3 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Som Sagt utrolig harry og på grensen til ekkelt med logo på brystet hvis den ikke er fran en skole eller klubb ja! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå