Simen1 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg har ikke sett noe ennå. Venter selv på en med Fusion. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Foreløpig annonserte AMD E-350 små bærbare som jeg har fått med meg: HP Pavilion dm1z ThinkPad x120e Sony Vaio Y Lenovo IdeaPad S205 Asus 1015B Asus 1215B Med C-50 -- Toshiba NB550 D Noen flere? Har selv tenkt å kjøpe en slik 11" bærbar, helst med 3G/4G kort på plass. Endret 22. januar 2011 av mandela Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Har kommet over de der selv, men hverken lanseringsdato eller andre spesifikasjoner (skjerm etc..) Lurer på om jeg plukka opp at HP sin modell skulle ha 3G funksjon.. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Da har Acer lansert, er vel noen dager siden men, en netbook med Fusion-kjerne i Norge.. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=626130#extra Ser ut til å være bra på tester, men benchmark er ikke kjempebra sammenlignet med tokjernes Atom-prosessorer, samt at tastaturet ikke skal være all verden.. Men den har HDMIutgang og veldig bra skjerm og skjermoppløsning, og det er jo et steg i riktig retning.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå