Dr-lecter Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Go dag.. Jeg og ett par kompiser skal på hytta i helga. Tenkte vi skulle ta med data å linke litt.. Noen som har tips til bra multiplayer spill vi kan linke? Trenger ikke å være nye spill, gamle spill er konge. Vi blir sikkert å linke Risk 2, men vi skulle absolutt hatt ett bilspill eller strategispill kanskje? =) Andre tips er mer enn velkomne! =) Lenke til kommentar
dan_clausen Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 C&C, Transport Tycoon deluxe, Duke Nukem, Death rally, Age of empire? Lenke til kommentar
Dr-lecter Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Hørtes ikke så dumt ut. Men vi er avhengig att det kan spilles på nettverk. Takk for svar Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hørtes ikke så dumt ut. Men vi er avhengig att det kan spilles på nettverk. Takk for svar Empire Earth <3 All the way! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 HEROES OF NEWERTH. Eneste spiller jeg gidder å spille. Alt annet føles helt tomt etter dette spillet slukte meg. Aldri prøv League of Legends, som er svært likt Heroes of Newerth, for det er nemlig et enormt dårlig spill! Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 HEROES OF NEWERTH. Eneste spiller jeg gidder å spille. Alt annet føles helt tomt etter dette spillet slukte meg. Aldri prøv League of Legends, som er svært likt Heroes of Newerth, for det er nemlig et enormt dårlig spill! Så klart at LoL er et dårlig spill! Det er jo et free spill. Ingen freespill er bedre enn "kjøpe" spill. HoN har også sluket meg ; ) hehe. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg skal love deg at mange mennesker vil argumentere kraftig mot deg på det utsagnet men jeg er fullstendig enig! Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 HEROES OF NEWERTH. Eneste spiller jeg gidder å spille. Alt annet føles helt tomt etter dette spillet slukte meg. Aldri prøv League of Legends, som er svært likt Heroes of Newerth, for det er nemlig et enormt dårlig spill! Du får vell ikke logget inn uten internett ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg for min del synes LoL er bedre enn HoN (og classic DoTA), men det er vel bare meg. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg for min del synes LoL er bedre enn HoN (og classic DoTA), men det er vel bare meg. Det er ikke bare deg. Du er en blant mange tusen som ikke har spilt nok HoN. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Klokka inn nok timer, var bare at jeg synes ikke det var så bra som forventet. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hva med CS og red alert? men hvorfor drar dere på hytta for å lane? Lenke til kommentar
.Duster Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Prøv Diablo 2 - med expansion Lord of Destruction. Awsome teamplay spill, med mye morro. Brukt mange timer på dette spillet opp gjennom årene. Fullt kompatibelt både offline og online, evt. over virituelt LAN. Støtter også Nstins innlegg, Red Alert er også veldig kult å LANe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå