LilC Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Da var Krimineli ute med ny låt da låta handler om ossen livet mitt har vært Tilbakemeldinger: Skal dere skrive tilbakemeldinger så ikke skriv f.eks "lol dårlig" Dere får skrive hva dere syns, hva jeg gjør feil, og hva jeg burde bli bedre på Enjoy Krimineli - Se På Han Nå Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg synes det kanskje mangler litt flyt, det blir litt ta-ta-ta, for stakkato. Litt mer melodi og variasjon i stemmen savner jeg. Høres også ut som det ligger en eller annen effekt på stemmen, kan være jeg tar feil, men synes ikke den funket helt, kunne tenkt meg en litt klarere, mykere stemme. Kunne også tenkt meg et litt mer spenstig refreng, det var liksom ingen høydare i låten. Lenke til kommentar
LilC Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Hehe, tusen takk for tilbakemelding Ja, mange sier at jeg blir stressa når jeg spiller inn. Kan være fordi jeg er litt redd for og gjøre feil foran kompisen min som jeg spiller inn hos, men jeg blir bedre og bedre Lenke til kommentar
LilC Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Bli også gjerne en fan på: Fanside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå