blackbrrd Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 En kompis av meg har lyst å oppgradere PC-en, men cpu-vifta kommer i veien for et dual-slot skjermkort som er mer enn 16cm langt, så jeg tipper han må ha et single-slot skjermkort. Det jeg lurer på er hvilket single-slot skjermkort som er kjappest/det beste kjøpet? Trodde kanskje det fantes noen Radeon HD 6850 kort som var single-slot, men har ikke funnet noe... Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 galaxy's gtx 460 razor men, tror ikke den selges i norge. Galaxy har et europeisk merke KFA2 som du mulig kan kikke på. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 galaxy's gtx 460 razor men, tror ikke den selges i norge. Galaxy har et europeisk merke KFA2 som du mulig kan kikke på. Akkurat det jeg så etter, men klarer ikke finne det i noen norske webshopper. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Mens vi snakker om sola Nyhet Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Fett, da tipper jeg det blir det kortet på han etterhvert. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Driter han penger og er villig til å prøve vann så har han EVGA hydrocopper GTX 580 Eller ett hvilket som helst kort med selvvalgt vannblokk egentlig Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Driter han penger og er villig til å prøve vann så har han EVGA hydrocopper GTX 580 Eller ett hvilket som helst kort med selvvalgt vannblokk egentlig Hørtes billigere ut å kjøpe ny PC med atx hovedkort. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Nja, SÅ dyrt er det ikke ( bortsett fra EVGA sitt skjermkort) men han får meget god ytelse for det og ett stille og kjølig skjermkort. Men som sagt er det en dyr løsning Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Vannkjøling koster da fort 3000kr å sette opp? Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) satt akkurat opp ett oppsett på EK sin webshop. Det kom på 2300 kr med moms. fullcover block + backplate 360 radiator + 3 vifter kraftig pumpe kompresjonsnipler Kommer fint under 2300 også, med mer enn nok kjøling, dette vil gi deg nok kjøling til CPU også med skjermkort er du oppe i 5000 da, og mtp at han sannsynligvis ikke har prøvd vannkjøling før og muligens ikke har ett egnet kabinett, så er det nok ingen god løsning Jeg vil også tro han har nok klarering til å få plass til skjermkortet. Edit: skrev ferdig en setning. Endret 13. januar 2011 av Diabolicelf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå