Arcus Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hei ! Har en WD Raptor WD1500ADFD-00NLR5 som Western Digital Data LifeGuard Diagnostics har startet å melde Smart Status : Fail Kjøpt fra en norsk nettbutikk og er innen for garantitiden. Dette var i slutten av november. Sendte først en melding til supporten hos WD for å ta minste motstands vei. Svaret var : Thank you for contacting Western Digital Customer Service and Support. My name is Tim. We are sorry to hear that you are experiencing problems with your drive. The test result of Data Lifeguard indicates that the drive is developing a fault and needs to be replaced. When checking the details for this drive we can see that it was manufactured for the US market. We consider this drive to be "Out Of Region" Da jeg allerede har hatt en Out Of Region sak på en disk jeg kjøpte i thailand nylig kvalifierer jeg ikke til å ta det via WD , så da endte jeg saken til nettbutikken. Ble møtt med stor velvillje og fikk RMA iløpet av kort tid. Sendte disken inn, det gikk noen uker og fikk mail tilbake om at de hadde kjørt flere diagnoser og ikke finner noe feil på disken. Disken ble sendt tilbake til meg. Har sålangt brukt 320 kr i porto. Hentet disken og har nå testet den på 3 forskjellige maskiner. Får fortsatt samme feil i Western Digital Data LifeGuard Diagnostics Er det jeg som tar feil , at det ikke er noe galt med disken ? Eller burde jeg kjøre denne en gang til opp mot butikken ? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Butikken har bare testet disken, og den funker... Du må spesifisere at du har snakket med WD selv og de anbefaler bytte av disken, og at det er WD sitt eget diagnose verktøy som gjelder her. Om det blir for mye kluss så sørger du for at du har backup av innholdet på disken (Det har du vell allerede.) så kjører du til den blåser helt og sender den til butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå