Tildaa Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 HTC sync leser ikke mobilen min... og jeg får opp 4 ulike valgalternativer, og det står "fastboot usb" også, men den går det ikke ann å gå på... det står: Bootloader Reboot reboot bootloader power down. Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 HTC sync leser ikke mobilen min... og jeg får opp 4 ulike valgalternativer, og det står "fastboot usb" også, men den går det ikke ann å gå på... det står: Bootloader Reboot reboot bootloader power down. Det er riktig. Det skal stå fastboot usb på skjermen. Trenger ikke trykke på noe mer da, bare start ruu-filen på pc'en. Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Kom opp dette: Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Kom opp dette: Ok. Da må du prøve en av de andre. Prøv den tredje på lista, tror nok den vil funke. Hvis ikke, prøv den første. Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg kommer ikke inn på den 3. linken som er nevnt. har prøvd de to øverste... og de funker ikke. jeg vet også at jeg hadde 2.29 av android Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Jeg kommer ikke inn på den 3. linken som er nevnt. har prøvd de to øverste... og de funker ikke. jeg vet også at jeg hadde 2.29 av android Prøv her Hvis du hadde 2.29 bør denne funke Endret 11. januar 2011 av bushwacker Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Den gikk, men fortsatt kommer jeg bare til "HTC" akkurat som jeg gjorde før... Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Den gikk, men fortsatt kommer jeg bare til "HTC" akkurat som jeg gjorde før... Synd det ikke gikk da må du nok kontakte forhandler og be om reparasjon/ny mobil... Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Uansett takk for hjelpen. Stikker mestsannsynlig til nærmeste elkjøp butikk idag! PS: får jeg reservemobil? Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Du har rett på det ja, dersom de ikke kan gi deg en ny med en gang. Du finner forbrukerkjøpslovens §27 på lovdata.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå