oophus_3do Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 2 dager til nå så er det en UKE siden sist spillverket hadde noe nytt på forrsida deres.. Hva skjer? Har samtlige skribenter juleferie til etter påske? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det har sikkert med dette å gjøre: http://www.spillverket.no/artikler/naa_starter_vi/80284 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tror nok du har fått svaret nå, men dersom det ikke er klart kan du se forsiden til Spillverket.no og denne artikkelen på Gamer.no: http://gamer.no/artikler/76213/spillverket-gar-inn-i-gamerno/ Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Det var nok årsaken ja. Rart det tok dem 5 dager å utgi nyheten på dog. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Heisann Vi har brukt litt tid på å orientere alle skribenter, og derfor har det tatt noen dager fra avgjørelsen falt til vi kunne gå ut offentlig. Men nå er altså katten ute av sekken, og det er klart at Gamer blir vår hovedsatsing på spill videre. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Og dette skjer FØR forumene evt. slås sammen? Care to explain? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er vel ikke vedtatt at de skal slås sammen enda. Uansett så er dette det eneste naturlige. Det er på Gamer.no den største kompetansen sitter IMO. Å ha to konkurrerende nettsider under samme paraply blir smør på flesk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er jeg helt enig i, jeg bare pusher for en forumsammenslåing jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå