zjoleeng Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 kan man vannkjøle et 9800pro kort skikkelig? jeg har hørt at det er en kant på korte så det blir vanskelig og kjøle det gått nok? er dette riktig? Mvh. zjoleeng Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Du kan ta av Shim'en rundt kjerna. Men på 9800 Pro korta så er shim'en like høy som kjerna, og ikke lavere som på 9700 Pro korta. Korrekt meg om jeg tar feil, men det er dette jeg har lest rundt på nettet. Lenke til kommentar
Smb Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 hmm, jeg kunne også tenkt meg vannkjøling på Radeon-serien...men som dere sier, så er det denne forb*nnede shim'en som er problemet, jeg tenker da på vannkjøling av 9700-kort, eller 9600/9500-kort... Noen som har noen erfaringer, eller web-sider hvor det står noe om vannkjøling av radeon-kort? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 shimmen er ikke noe prob,har den på og har vannkjøling funker fint kortet kjører 486/784 Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Tenkte å vannkjøle 9800'n min og, hvilke vannblokk anbefales? Jeg kjøpte en Koolance blokk, men når jeg tar på slangenog klemme så løftes blokken opp av gpu kjernen, Microplex anbefalte meg å bøye vann'pluggen' på elementet, men jeg er litt skeptisk. Hvilke vannblokk bruker du 'Snekker'n'? Vil vann temp'n stige merkbart når du ligger til 9800 kortet, jeg har vann på cpu og chipset, vet at 9800 produserer en god del varme. Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 her er et vannkjølt 9700pro.. Synd at deviantpc er lagt ned, guiden til hvordan han lagde blokkene er dritbra. Vet at det er han samme som har zerofanzone, men guiden ligger ikke der heller.. Får nøye oss med dette éne bilde Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Tenkte å vannkjøle 9800'n min og, hvilke vannblokk anbefales? Jeg kjøpte en Koolance blokk, men når jeg tar på slangenog klemme så løftes blokken opp av gpu kjernen, Microplex anbefalte meg å bøye vann'pluggen' på elementet, men jeg er litt skeptisk. Hvilke vannblokk bruker du 'Snekker'n'? Vil vann temp'n stige merkbart når du ligger til 9800 kortet, jeg har vann på cpu og chipset, vet at 9800 produserer en god del varme. Jeg bruker Magnum blokker på cpu,gpu og nb i tillegg har jeg vannkjøling på diskene, har da en vanntemp ut fra blokkene på 35 grader akkurat nå da er romtemp på 27 grader og viftene på rad kjøres lydløst. Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Snekker'n. Hvilke webshop fører Magnum blokker? Og kjøler den rammen også? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Snekker'n.Hvilke webshop fører Magnum blokker? Og kjøler den rammen også? http://www.3dfxcool.no Nei kjøler ikke rammen,men mine geilbrikker blir ikke varme,det er de brikkene som produserer minst varme av de jeg har hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå