Master_Corruptor Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg har en Acer aspire 5737z som er ca ett og et halvt år gammel. I det siste har venstre ALT tast sluttet å virke. Finner ikke helt grunnen for alle andre taster virker som de skal. Kan det virkelig være så enkelt som at det er tastaturet som er gåent ? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 hold alt inne imens du taster en kombinasjon, "f.eks. ALT + 8; 4; 5; 1". poster du resultat så jeg kan hjelpe deg videre. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kan det virkelig være så enkelt som at det er tastaturet som er gåent ? Hvis det er så at tastaturet er gåent så var det bra du fant det ut nå. Du har to års garanti (i henhold til kjøpsloven) og kan sende det inn før garantitiden går ut. Lenke til kommentar
Master_Corruptor Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) da skal vi se her... alt+num1 = 1 alt+1 = 1 alt + num2, num5, num3 =253 venstre alt tast er helt klart ikke responsiv... verken ved gjentatte trykk eller langvarige trykk. Ser at shift og ctrl virker som de skal. Hvordan går jeg frem med en eventuelt garanti sak ?? Endret 12. januar 2011 av Master_Corruptor Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) 0 Endret 22. november 2017 av Jim Rager Lenke til kommentar
Master_Corruptor Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Hadde jeg fått av tasten så tviler jeg sterkt på at det hadde gjort mye nytte, da selve tastetrykket ikke registreres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå