Karina Hulesangerhule Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Okei, her er en enkel en Det ligger 4 epler i en kurv. 4 jenter kommer og tar et eple hver. Men likevel så er det et eple igjen i kurven. Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Okei, her er en enkel en Det ligger 4 epler i en kurv. 4 jenter kommer og tar et eple hver. Men likevel så er det et eple igjen i kurven. Hvordan er det mulig? Eieren av kurven er en av jentene, og dermed tilhører det siste eplet henne? Dunno Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Okei, her er en enkel en Det ligger 4 epler i en kurv. 4 jenter kommer og tar et eple hver. Men likevel så er det et eple igjen i kurven. Hvordan er det mulig? Eieren av kurven er en av jentene, og dermed tilhører det siste eplet henne? Dunno Ganske riktig det ja Den siste jenta tar med seg kurven Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 In 1209 on a hot summer day, there was a man who was ordered to be executed by the king. He was a nice king though and he said that if the man could prove himself wise he would let him go. The king filled a room with fake flowers and only put in one real flower in the room. The king said the man had 20 seconds to find the real flower. The man said "It's very stuffy in here. Could you open a window?" The king opened a window and the man immediately knew which was the real flower. How did he know? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 In 1209 on a hot summer day, there was a man who was ordered to be executed by the king. He was a nice king though and he said that if the man could prove himself wise he would let him go. The king filled a room with fake flowers and only put in one real flower in the room. The king said the man had 20 seconds to find the real flower. The man said "It's very stuffy in here. Could you open a window?" The king opened a window and the man immediately knew which was the real flower. How did he know? Fordi bladene blåste av? Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) In 1209 on a hot summer day, there was a man who was ordered to be executed by the king. He was a nice king though and he said that if the man could prove himself wise he would let him go. The king filled a room with fake flowers and only put in one real flower in the room. The king said the man had 20 seconds to find the real flower. The man said "It's very stuffy in here. Could you open a window?" The king opened a window and the man immediately knew which was the real flower. How did he know? Fordi bladene blåste av? Nei, ikke helt , svaret på gåten er ganske dumt egentlig, må jeg innrømme Endret 21. januar 2011 av Nakmus Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Hørt den før,en bie flyr inn og begynner og ta pollen av den ekte Endret 22. januar 2011 av -Perry- 1 Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hørt den før,en bie flyr inn og begynner og ta pollen av den ekte Jaa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 *Mine Innlegg* Sjå på framsida mi, eg er nokon. Sjå på baksida mi, eg er ingen... Kva er eg? Og ei lita "Nøtt" eller kva du vil kalle det... Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 OR i en T-ring.. Hva kan det bety? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Sjå på framsida mi, eg er nokon. Sjå på baksida mi, eg er ingen... Kva er eg?Enveis-speil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Spegel er riktig. OR i en T-ring.. Hva kan det bety? Veit du svaret? Endret 22. januar 2011 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Spegel er riktig. OR i en T-ring.. Hva kan det bety? Veit du svaret? Jepp Husker denne godt fra barneskolen faktisk Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Spegel er riktig. OR i en T-ring.. Hva kan det bety? Veit du svaret? Jepp Husker denne godt fra barneskolen faktisk Ååå, si det da! Jeg lurer skikkelig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Svaret er i McHalvorsen sin post: ) Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hmm hva er greia, skal man IKKE svare nå? : o Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hmm hva er greia, skal man IKKE svare nå? : o Hm? er jo bare Or i en T-ring Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hmm hva er greia, skal man IKKE svare nå? : o Hm? er jo bare Or i en T-ring Tror ikke min IQ er utviklet nok for en slik komplisert tråd... Jeg har lyst til å svare, men jeg føler jeg ødelegger legen som går akkurat på denne siden. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Skjønte den Si det svaret til vi som ikke skjønner den, plis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå