Woot Voot Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) umh. vann? Im sorry dude. Svaret er ikke vann, eller jeg tror ikke svaret er vann. Har ikke fått fasit av kjæresten min ennå. Men er ganske sikker på jeg kan svaret. Endret 14. januar 2011 av Woot Voot Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 umh. vann? Har ikke fått fasit av kjæresten min ennå, men er ganske sikker på at jeg kan svaret. Og tror ikke det er vann. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 I am the center of gravity, hold a capital situation in Vienna, and I am foremost in every victory. Though I am invisible, I am clearly seen in the midst of a river. It’s in vain that you seek me for I have long been in heaven yet even now lie embalmed in the grave. What am I? Den der er kjempe kos. Kos dere med å løse den. Bastard, jukser mot dama Bokstaven V Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Yeah, det var det jeg også tenkte, bokstaven v. Jukser ikke da, bare litt bekreftelse på at svaret mitt var rett. Endret 14. januar 2011 av Woot Voot Lenke til kommentar
feggy Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Blitt noen ny riddle? Føler meg i slaget! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 A man was to be sentenced, and the judge told him, "You may make a statement. If it is true, I'll sentence you to four years in prison. If it is false, I'll sentence you to six years in prison." After the man made his statement, the judge decided to let him go free. What did the man say? Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 What the hell. Den skjønte jeg ikke. Hvordan ble han løslatt. Hvis jeg hadde vært mannen så hadde jeg sagt at jeg ville bli dømt seks år i fengsel. Fordi hvis det var sant, så hadde jeg fått fire år. Og hvis det ikke var sant, så hadde dommeren gitt meg seks år, som vil si at det jeg sa var faktisk rett. Så jeg hadde fått fire år uansett Han ble jo løslatt, i dont know how i did that. rømte? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Du har kinda rett He said, "You'll sentence me to six years in prison." If it was true, then the judge would have to make it false by sentencing him to four years. If it was false, then he would have to give him six years, which would make it true. Rather than contradict his own word, the judge set the man free. Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Hey, det var jo delvis rett da, woot vot Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Her er en ny en. On a fine summer day a ship was laying in the harbor. All of the sudden it sank. There was no storm or no holes, but it still sank. What is the reason? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Første tanke er ubåt, men den er kanskje for lett? Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 yay feggy. Samme tenkte jeg. Tror det er så lett. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hva gjør du når du er i bunnen av en brønn som er 4m i diameter, helt alene midt ute i ødemarken og uten mobildekning? Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Brønnen er ikke dyp. Da tar jeg steget ut av brønnen og vandrer videre. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Ikke riktig, brønnen er dyp. Kan tilegge at svaret på denne gåten er ganske usannsynlig... Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Du graver deg ned til Kina?? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Man tar en MacGyver. Man binder sammen alt man har av skolisser, river opp t-skjorter etc. Og tilfeldigvis har man en jernstang i baklomma. Denne binder man i enden, og kaster den over brånnkanten. Der festes den i to stener, og man klarter opp. Klærne er selvfølgelig av skikkelig kvalitet, og holder kroppsvekten. Like enkelt som å kvitte seg med Murdoc sier nå jeg. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Føler svaret på denne gåten blekner litt ift posten over her, men det riktige og nokså tørre svaret er: Man venter til livet henger i en tynn tråd.. Og klatrer opp. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) He he he he... Lurer på om maccern hadde tatt den.... Edit: ble noe rart Endret 18. januar 2011 av kallepetrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå