Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg er en tråd på diskusjon.no Jeg har ord delings feil i tittelen Jeg handler om oppgaver. Vær snill å endre det, eneste skrivefeilen som virkelig gir meg krampetrekninger. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Det er da ikke så galt med ord delings feil? Ingen legger merke til slik flise spikkeri uansett. Det er ganske inn lysende at du bare er over følsom på området. Endret 30. januar 2011 av Ajaco 1 Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg er en tråd på diskusjon.no Jeg har ord delings feil i tittelen Jeg handler om oppgaver. Vær snill å endre det, eneste skrivefeilen som virkelig gir meg krampetrekninger. Naaaaaaawwww så søtt. Ja irriterer meg også. Vet faktisk ikke hvordan man endrer det. Det kan jo være en gåte i seg selv da. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det er da ikke så galt med ord delings feil? Nei da. Det kan egen tlig lik estil les med den ne setni ngen her. Li ke rette begge to setn inge ne. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det der er ikke orddelingsfeil, det er idioti. Orddelingsfeil er når to ord ikke settes sammen, ikke når du splitter et vanlig ord. Orddelingsfeil: Bank kort Ikke orddelingsfeil: Menne ske Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Det er da ikke så galt med ord delings feil? Nei da. Det kan egen tlig lik estil les med den ne setni ngen her. Li ke rette begge to setn inge ne. Vet ikke om det kan likestilles med den setningen du skrev der. MEN takker for at du sa hvordan man endrer på det. Irritert meg også. Så har du en gåte du har lyst å poste?? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det der er ikke orddelingsfeil, det er idioti. Orddelingsfeil er når to ord ikke settes sammen, ikke når du splitter et vanlig ord. Orddelingsfeil: Bank kort Ikke orddelingsfeil: Menne ske Sam me det.. Jeg blir li ke irrit ert over begge del er. Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 ny: V and L builds a house with all the walls facing north. A bear walks past the house. We look at it. What colour is the bear that we are looking at? Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvit, om alle veggene peker mot nord så. Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Vet at du kan den Men nei, brown eller hvit er ikke riktig. Dere kan fortsatte å gjette. Kos dere Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Alle veggene mot nord ? Det er da ikke mulig ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Om huset står akuratt på sør-polen, vil alle veggene peke mot nord Men det er ikke bjørner på sør-polen.. Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Om huset står akuratt på sør-polen, vil alle veggene peke mot nord Men det er ikke bjørner på sør-polen.. oi oi oi oi oi oi RIKTIG SVAR. FEGGY!!! 50 øre. I know, lurespørsmål. Men du greide den. Gratulerer Endret 31. januar 2011 av Woot Voot Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Oi. Var det rett? :!: To skiltvakter stod og voktet på utsiden av en kasernene. En kikket opp veien for å se om noen nærmet seg fra nord. Den andre kikket ned veien for å se om noen nærmet seg fra sør. Plutselig sa den ene til den andre: "Hva er det du smiler av?" Hvordan visste han at den andre smilte? Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Oi. Var det rett? :!: Jupp det var rett. Det er ikke isbjørner på sør-polen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 To skiltvakter stod og voktet på utsiden av en kasernene. En kikket opp veien for å se om noen nærmet seg fra nord. Den andre kikket ned veien for å se om noen nærmet seg fra sør. Plutselig sa den ene til den andre: "Hva er det du smiler av?" Hvordan visste han at den andre smilte? De sto ansikt til ansikt, ikke rygg mot rygg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Korrekt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hva er det som går over vannet og under vannet, uten å komme borti vannet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå