Woot Voot Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Heisann Jeg og kjæresten min har opprettet en liten lek i mellom oss hvor vi sender hverandre gåter. Hvis man løser den, så får man et poeng. Hvis man ikke løser den, så får man ikke et poeng. Den som har flest poeng på slutten av måneden, får noe fra den andre. Jeg vil at denne tråden skal være åpen for andre selv etter at jeg er ferdig med leken. Så her er det bare til å poste gåter som du lurer på. Vær bittelitt seriøs. takker. mvh Voot Denne gåten fikk jeg av kjæresten min i dag: Jeg er blått, smått og står på vannet. What am I? Kan noen hjelpe meg? Endret 30. januar 2011 av Woot Voot Lenke til kommentar
feggy Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Åh, høres ut som et artig forhold. Jeg ville kanskje tippet tsunami. Den "reiser" jo seg..? Lenke til kommentar
Tears.of.the.sun Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Min første tanke var jesus, hahaha. Men vil bare følge tråden så *mine innlegg* Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Jupp, skikkelig artig forhold Tsunami, ja det funker jo vel. Eg tenkte mer SmurfChrist Lenke til kommentar
feggy Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Æsj, jeg ser at det jeg skrev kan tolkes på en muligens litt ironisk måte. Det var aldri intensjonen. Jeg er oppriktig Smurf funker vel ikke? Er det lov? Endret 12. januar 2011 av feggy Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 mja. tror ikke det e lov nei. Fikk litt hint da. "Det er et objekt, men du har aldri sett det før" - what the hell? Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Hey, hadde rett. Svaret er :blåbær på vannski. The Riddler is back. Greit, er dere klar for å hjelpe meg igjen. Her er neste gåte: You can see me floating the ocean at night. But, when the morning comes I’m gone. What am I? Hadde vært fint om dere kunne ha hjulpet meg denne gangen. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Endret 13. januar 2011 av McHalvorsen Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Det var faktisk rett:P Stolt av dere. :w00t: Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Min tur!!! Nesten alle ser meg uten å legge merke til meg, for det er det bak meg de ser etter. Hva er jeg? Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Vindu, damn you. Hadde tenkt å gi den til kjæresten min. Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 I am the center of gravity, hold a capital situation in Vienna, and I am foremost in every victory. Though I am invisible, I am clearly seen in the midst of a river. It’s in vain that you seek me for I have long been in heaven yet even now lie embalmed in the grave. What am I? Den der er kjempe kos. Kos dere med å løse den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå