Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) 12. januar i det herrens år 1966..... Gone but not forgotten : Joker Pingvinen Riddler Mad Hatter Jervis Tetch Mr Freeze 1 (var gift med den siste batskurken , Zsa Zsa Gabor) Mr Freeze 2 (Mr Freeze 3 , Eli Wallach , er nå blitt 95+) Archer Egghead Kong Tut (38 er ingen alder) Zelda/Olga Kato (gjesterolle) Blaze , False Face moll (enda en pre-matur død) Nick fra "Joker goes to school" (tok kvelden i fjor) Gordon/O'Hara/mrs Cooper/fengselsdirektør Chriton Catwoman 2 (E Kitt) Colonel Gumm , frimerkeskurk (narkotika) Klokkekongen Bokormen (Riddler wannabe) Chandel (spilt av 50-tallets Elton John , Liberace) Black Widow Jay Sebring (drept sammen med S Tate) Commodor Schmidlapp/Kong Boris (gikk bort allerede 1967) fortellern Desmond Doomsday aka Bill Dozier , seriens gudfar (Yvonne Craig aka Batgirl var Elvis' kjæreste før han traff Priscilla , still alive and kicking....hun driver med eiendomsmarked post-Batman) Endret 12. januar 2011 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Var dette serien med Adam West som Batman? Kan tenke meg dette er en nostalgisk serie for mange, men jeg har aldri vært innom den. Og for å være helt ærlig tror jeg at det er best at det forblir slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Fikk tak i denne keege søppelboksen fra 1966..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå