OddZen Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hei! Vi er en kompis gjeng på 4 som Skal på guttetur til London. Og vi vil gjærne overvære en PL kamp når vi først er der. Den kampen vi kan se er Arsenal - Sunderland 5. Mars. Og vi sliter litt med bilettene. Så litt på Arsenals hjemmeside og forsto lite av det.. Må man være silver eller red member for å få biletter? Vi vil gjærne ha billige biletter. Hvis man ikke kan bestille på nett kan man få tak i på kampdagen i luka etc? Trenger altså hjelp til hvor det er best å bestille, hvordan og billigst =) Tusen takk for svar! =) Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Henger meg på denne, siden jeg selv er interessert i billetter. :-) Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) går vel ann å kjøpe gjennom gunners.no / arsenal norway. visst du er medlem der mener jeg. Dere kunne ringt sjefen der og hørt hvordan det er lurest å gjøre det. Endret 13. januar 2011 av andre3028 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå