Mann36 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hei Er en mann på 36 år som er plaget med sur svette og i tillegg sur lukt av sæden. Dette virker å være temmelig konstant, da det alltid vender tilbake selv om jeg er svært nøye med hygienen. Sæden lukter konstant surt uansett hva jeg spiser og drikker. Den kan imidlertid lukte tilnærmet normalt hvis det har gått lang tid siden utløsning. Det jeg lurer på, er om de to tingene kan være samme sak, da de oppstod omtrent samtidig. Har også fundert på om det kan ha noe med kostholdet å gjøre, men syns det er vanskelig å finne ut av. Er ellers rask og frisk. Legen min har ikke noe klart svar på dette. Vurderer å fjerne svettekjertlene under armene, da jeg ikke har så stor tro på kjerringråd i dette tilfellet. Men om noen har noen synspunkter ...? Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kan bekrefte at kostholdet påvirker sæden. Jeg vet ikke hva slags mat/drikke du får i deg, men et balansert og sunt kosthold vil nok gjøre at sæden lukter relativt normalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå