Gå til innhold

tips til bra vannkjøling... bygge selv..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Nå vet jeg ikke helt budsjettet ditt her, men la meg foreslå noe da.

CPU blokk - EK HF Supreme Full Nickel

Slanger - Primochill LRT 7/16" ID 5/8" OD

Grunnen til at jeg valgte primochill er den enkle grunnen at de er utrolig slitesterke, og bøyelige, samtidig som de strekker seg mye mindre ut enn andre slanger jeg har prøvd.

Andre slanger klarer man å dra av komperssnipler, men jeg måtte faktisk bruke saks for å få av Primochill slangene mine. Null sjangs å dra de av uten å vri og vrikke i en halvtime. Dette reduserer selvfølgelig sjangensene dine for lekasjer betraktelig!

Pumpe - Avhengig av budsjett her egentlig, men jeg foreslår en Swiftech MCP 655/Laing D5 pumpe, med et Bitspower pumpetopp. Denne kan du kjøre utrolig stillegående, og med en modda top, ser den helt rå ut.

Hvis du vil ha noe mindre kan Swiftech MCP 365 anbefales.

Radiator - Kjøp så stor som mulig. Minimum her vil vel være en 240 radiator for gode temps, men kanskje du får lyst til å kjøle GPU også så da kan du ha godt av noe større.

Hvis du vil ha noe stillegående så kan enten HWLabs SR-1, eller XSPC RX serien anbefales på det varmeste.

Anbefaler også enten Bitspower eller Feser kompress nipler. Jeg syntes Bitspower er penest :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...