Znarf Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 hei! jeg har nettopp, med litt instruksjoner, satt sammen min første pc men ante ikke hvor vanskelig det var å faktisk få strøm til maskinen? hovedkortet er et a7n8x og jeg har et bilde over kablene fra kabinettet og pinnene de skal plasseres på i hovedkortet. hvis noen kunne hjulpet meg og sagt hvor de forskjellige skal plasseres, hadde det vært kjempefint! bilde av hovedkort og ledninger jeg lurer også på om atx-strømkabelen(? den hvite med 4 hull, syns på bildet over kablene) skal benyttes på dette hovedkortet. finner ingen pinner til den. takk! Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Se i boka som fulgte med hovedkortett ditt der står det forklart, det er også et koblingsskjema som fulgte med se på dette å prøv deg frem. Monter alle ledninger til hovedkortett før du monterer det inn i boksen det gjelder også prossesor å kjøler ram og det som gåran å montere før du skrur det fast. Lenke til kommentar
Znarf Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 takk for svar, saken er at jeg ikke har noen instruksjonsbok til hovedkortet. har en som kan fikse det for meg, men ikke før om noen uker og jeg vil ha det klart nå Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 HDD Led er ikke jeg sikker på. men alt dette står i manualen. Lenke til kommentar
Znarf Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 tusen takk alex! det eneste er at jeg har plugget det sånn selv. hva annet kan være galt, bortsett fra kaputt strømforsyning (må være feilvare i så fall, har aldri vært skrudd på av meg før)? den store hvite kabelen fra strømmen er naturligvis på. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hva med å bare laste ned manualen i PDF format? Lenke til kommentar
Znarf Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 hah. subjectet i tråden forklarer min newbieness. takk! vær klar for mere syting hvis det der ikke fikser problemet Lenke til kommentar
kjetil2002 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 hei! jeg har nettopp, med litt instruksjoner, satt sammen min første pc men ante ikke hvor vanskelig det var å faktisk få strøm til maskinen? hovedkortet er et a7n8x og jeg har et bilde over kablene fra kabinettet og pinnene de skal plasseres på i hovedkortet. hvis noen kunne hjulpet meg og sagt hvor de forskjellige skal plasseres, hadde det vært kjempefint! bilde av hovedkort og ledninger jeg lurer også på om atx-strømkabelen(? den hvite med 4 hull, syns på bildet over kablene) skal benyttes på dette hovedkortet. finner ingen pinner til den. takk! Last ned manualen her: http://www.asus.com.tw/support/download/se...n8x.zip~zaqwedc Edit: Ser at du har fått mange svar allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå