Gå til innhold

Tillate voldtekt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig med deg i mye av det du sier Nihilist1, spessielt det med likestilling.

Legalisering av voldtekt er kanskje ikke helt det riktige i mine øyne dog, selv om jeg ser poenget ditt.

Problemet i dag er at likestillingen har vippet rett rundt. Kvinner har mer rettigheter og mindre plikter en menn, og det som er det største problemet er at mange menn faktisk støtter at det er slik.

Værneplikt, om vi i det heletatt bør ha en verneplikt bør gjelde for begge kjønn, har prøvd å diskutere dette her på utvalgt.no, men får bare personangrep slengt etter meg. Det er jo også ganske dumt, man kan ikke mene det man vil i dag uten at folk skal begynne med personangrep.

Selv syns jeg likestillingen bør være 100%, da mener jeg alle ettigheter og alle plikter bør være identiske.

Kjønnkvotering vil jeg heller ikke noe ha, for det er det motsatte av likestilling.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tankegangen din er ikke så dum, men du glemmer noe helt vesentlig. Voldtekt er å tvinge til seg sex med en annen person. Hvordan kan du i det hele tatt vurdere om det skal være lov eller ikke? Du er en syk, syk, syk mann.

Men ja, du har et poeng i at stygge folk har vanskelig for å få sex. Hva med å legalisere horehus?

De såkalte stygge folkene har ikke noen vanskeligheter for å få seg sex de? Det handler om å velge noen som er innenfor ens egen klasse. At man sitter å runker og sipper foran bilde av en eller annen supermodell på pcen og ikke kan forstå hvorfor man selv ikke kan få en slik dame, det forstår ikke jeg. Det er det samme med de sjalu og bitre sosialistene, så da får man heller rotte seg sammen med de, så det blir lik fordeling på sex også. Det skulle jo nesten bare mangle i dette systemet vi opprettholder og setter så inderlig pris på i dag.

"Stygge folk" er satt på spissen. Jeg brukte det uttrykket fordi OP gjorde det. Det jeg mener er at mange folk ikke klarer å få seg noe av forskjellige grunner. Det skal ikke til før utseendet ditt er så forskjellig fra normalen at mange ikke engang tar deg seriøst. Om du mangler en arm eller fot vil du ha problemer med å få deg dame. Det er trist å si det, men det er realiteten. Sitter du i rullestol bør du være glad om noen tar deg seriøst som venn. Grunnen er så enkel som at alle vil søke etter de beste genene for fremtidige generasjoner. Noen gjør det bevisst, men de mange gjør det nok ubevisst. Og greit, ikke alle kan bli sammen med en supermodell. Men alle vil prøve å få en partner fra hyllen over seg selv. Delvis for å få et bedre selvbilde, og delvis for å få økt sosial status. Denne tråden handlet om voldtekt, og one-night stands kan virke forskjellig. Men spør deg selv: Ville du hatt en one-night stand med en dame i rullestol eller en blind dame? Jeg mener en dame du møtte samme kveld, ikke en du kjente fra før.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Om man er blind, utviklingshemmet, ikke har arm eller ben, så finnes det jo tusenvis av andre som er akkuratt slik også. Det finnes alltid noen som er lik deg selv. Det er jo sant at de fleste sikter høyere enn seg selv, naturligvis, men sålenge man ikke kan akseptere virkeligheten, så blir jo dette bare et unøvendig problem for de.

Lenke til kommentar

Om man er blind, utviklingshemmet, ikke har arm eller ben, så finnes det jo tusenvis av andre som er akkuratt slik også. Det finnes alltid noen som er lik deg selv. Det er jo sant at de fleste sikter høyere enn seg selv, naturligvis, men sålenge man ikke kan akseptere virkeligheten, så blir jo dette bare et unøvendig problem for de.

Så en i rullestol kan ikke lov å ha sex med en frisk person fordi det er nok av andre folk i rullestol?

Lenke til kommentar

Hvis problemet er at du ikke klarer å få orgamse så skal jeg fortelle deg en hemmelighet: Du trenger ikke voldta noen. Om du bare drar deg i tissen en liten stund så vil du kjenne en god følelse plutselig vokse seg gjennom kroppen og du vil, hvis du er gammel nok, sprute noe som kalles sed. Lykke til

Det skrives sæd. Riktignok er du en av få som uttaler det riktig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så en i rullestol kan ikke lov å ha sex med en frisk person fordi det er nok av andre folk i rullestol?

Heh, det er slik virkeligheten er. Er ikke snakk om å tvinge folk gjennom "lov", men hvis du sitter i rullestol og klager på at du ikke får deg noe, så hadde det kanskje vært lurt å prøve der du har muligheten til det. Men hvis det er noen som ikke sitter i rullestol som er villig, så er jo det bra det, enten om det er frivillig eller gjennom kjøp, så er enig i at det er tullete å forby horehus. Hele Norge er jo et horehus i seg selv, men det er vel en annen sak.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tenk på alle de "fæle" greiene som skjer mellom dyr i naturen, er de også gale? Om dyrene kunne tenke like bra som oss, så hadde rovdyrene blitt dømt nord og ned og tvunget til å spise gress. Vi er også dyr, det som hindrer vår naturlige tanke- og handlemåte er samfunnet.

Lenke til kommentar

Jeg liker at de har litt takhøyde på forumet. Det er ingen grunn til å drive tankefascisme, folk bør ha lov til å legge fram kontroversielle synspunkter. Videre burde de møtes med argumentasjon istedenfor blind fordømmelse. Jeg tviler på at mennesker som føler seg marginaliserte og fremmedgjorte vil føle seg mer inkludert av at folk angriper dem så fort de åpner munnen.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Hva har dette med likestilling å gjøre`?

Hva sikter du til? Har du lest tråden?

Jeg mener, jeg hadde ikke voldtatt damer, det er noe jeg liker best frivillig. Derimot tror jeg at jeg hadde kost meg med å voldta noen menn i ny og ne. Og da snakker jeg ikke en sjappis i buskene, jeg mener timelange sesjoner med støt, fisting, lenking og balltre.

Lenke til kommentar

Hva har dette med likestilling å gjøre`?

Hva sikter du til? Har du lest tråden?

Jeg mener, jeg hadde ikke voldtatt damer, det er noe jeg liker best frivillig. Derimot tror jeg at jeg hadde kost meg med å voldta noen menn i ny og ne. Og da snakker jeg ikke en sjappis i buskene, jeg mener timelange sesjoner med støt, fisting, lenking og balltre.

Ikke helt lett å se hva du vil frem til her, men du vil helst at sex generelt skal være frivillig, men du syns det er greit å bruke voldtekt som et tortur/voldtmiddel mot personer man ikke liker så lenge dem er hannkjønn?.

Vel, jeg kan ikke si meg helt enig i det der.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg liker at de har litt takhøyde på forumet. Det er ingen grunn til å drive tankefascisme, folk bør ha lov til å legge fram kontroversielle synspunkter. Videre burde de møtes med argumentasjon istedenfor blind fordømmelse. Jeg tviler på at mennesker som føler seg marginaliserte og fremmedgjorte vil føle seg mer inkludert av at folk angriper dem så fort de åpner munnen.

Skulle ønske det var flere som deg irl. Da hadde jeg nok neppe startet en slik tråd, i utgangspunktet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Heh, det er slik virkeligheten er. Er ikke snakk om å tvinge folk gjennom "lov", men hvis du sitter i rullestol og klager på at du ikke får deg noe, så hadde det kanskje vært lurt å prøve der du har muligheten til det. Men hvis det er noen som ikke sitter i rullestol som er villig, så er jo det bra det, enten om det er frivillig eller gjennom kjøp, så er enig i at det er tullete å forby horehus. Hele Norge er jo et horehus i seg selv, men det er vel en annen sak.

Så du kunne aldri tenkt deg å ha sex med en "unormal" person kun fordi han/hun ikke er 100% frisk? La oss ta et annet scenario. Du møter en du liker og er sammen med ham/henne i lengre tid. Men før dere rekker å bli gift og/eller få barn havner dere i en bilulykke og kjæresten din blir nødt til å amputere et ben fra kneet og ned. Hva nå? Vil du fortsatt være sammen hed ham/henne, eller vil du helle finne en på samme sosiale rang som deg selv?

Lenke til kommentar

Så du kunne aldri tenkt deg å ha sex med en "unormal" person kun fordi han/hun ikke er 100% frisk? La oss ta et annet scenario. Du møter en du liker og er sammen med ham/henne i lengre tid. Men før dere rekker å bli gift og/eller få barn havner dere i en bilulykke og kjæresten din blir nødt til å amputere et ben fra kneet og ned. Hva nå? Vil du fortsatt være sammen hed ham/henne, eller vil du helle finne en på samme sosiale rang som deg selv?

Doh. Det blir jo noe helt annet.

Du må heller si: sett at du visste på forhånd at dama du var forelska i kom til å måtte amputere begge beina. Ville du da latt være å sjekke henne opp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...