Gå til innhold

Tillate voldtekt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samfunnet er ikke annet enn en brutal og rå krig mellom individer. Noen er født med et kjønn som gir dem konkurransefortrinn mtp å få diktere hvem de skal pule. Svært stygge damer og de fleste menn, har ikke den samme sosiale verdien som damer.

Men i tillegg til dette, så har samfunnet, gjennom statens voldsmonopol, tatt fra menn muligheten til å bruke de midlene de har til rådighet for å få sex. No fair. Først er kvinnene mer verdt. Og så får ikke menn lov til å bruke det lille de har av verdi, nemlig styrken.

Burde ikke menn som ikke har sosial rang og status å spille på, fortjene vår sympati, og burde vi ikke i hvert fall avstå fra å ta kvinnenes parti når det gjelder voldtekt? Er ikke voldtekt en helt legitim måte å skaffe seg sex på?

Jeg er veldig glad jeg ikke er deg og ikke har ditt verdenssyn. Du beskriver ditt syn på verden som om det er den objektive sannhet, uten å anerkjenne at andres syn på verden er like gyldig. Jeg mener ikke at samfunnet er en krig mellom individer. Jeg mener at det er et organisert samarbeid hvor mennesker har innsett at de blir mer produktive hvis de spesialiserer seg innenfor visse områder og lar andre bruke sine spesialiteter på de områdene de ikke kan så mye om. Selvfølgelig vil det alltid være en kamp om ressursene og folk vil sikre seg og sitt, men det betyr ikke at samfunnet er i krig.

Det virker som om du argumenterer for en slags moralsk relativisme, men da må du også anerkjenne andres moral som like riktig som din egen, men det virker det ikke som om du gjør.

Forøvrig kan jeg på mange måter være enig i at dagens lovverk undertrykker og undervurderer menn, men det er ganske absurd å trekke konklusjonen at voldtekt derfor burde legaliseres. Da burde man heller fjerne de skjevhetene som eksisterer; f.eks. fjerne verneplikten og gjøre det mer åpent hvem som får foreldreretten. Å hevde at legalisering av voldtekt er et skritt framover i likestillingssaken blir bare absurd.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Samfunnet er ikke annet enn en brutal og rå krig mellom individer. Noen er født med et kjønn som gir dem konkurransefortrinn mtp å få diktere hvem de skal pule. Svært stygge damer og de fleste menn, har ikke den samme sosiale verdien som damer.

Men i tillegg til dette, så har samfunnet, gjennom statens voldsmonopol, tatt fra menn muligheten til å bruke de midlene de har til rådighet for å få sex. No fair. Først er kvinnene mer verdt. Og så får ikke menn lov til å bruke det lille de har av verdi, nemlig styrken.

Burde ikke menn som ikke har sosial rang og status å spille på, fortjene vår sympati, og burde vi ikke i hvert fall avstå fra å ta kvinnenes parti når det gjelder voldtekt? Er ikke voldtekt en helt legitim måte å skaffe seg sex på?

Jeg er veldig glad jeg ikke er deg og ikke har ditt verdenssyn. Du beskriver ditt syn på verden som om det er den objektive sannhet, uten å anerkjenne at andres syn på verden er like gyldig. Jeg mener ikke at samfunnet er en krig mellom individer. Jeg mener at det er et organisert samarbeid hvor mennesker har innsett at de blir mer produktive hvis de spesialiserer seg innenfor visse områder og lar andre bruke sine spesialiteter på de områdene de ikke kan så mye om. Selvfølgelig vil det alltid være en kamp om ressursene og folk vil sikre seg og sitt, men det betyr ikke at samfunnet er i krig.

Det virker som om du argumenterer for en slags moralsk relativisme, men da må du også anerkjenne andres moral som like riktig som din egen, men det virker det ikke som om du gjør.

Forøvrig kan jeg på mange måter være enig i at dagens lovverk undertrykker og undervurderer menn, men det er ganske absurd å trekke konklusjonen at voldtekt derfor burde legaliseres. Da burde man heller fjerne de skjevhetene som eksisterer; f.eks. fjerne verneplikten og gjøre det mer åpent hvem som får foreldreretten. Å hevde at legalisering av voldtekt er et skritt framover i likestillingssaken blir bare absurd.

Men kjære vene, jeg har da ikke fornektet elementer av både samarbeid, konfluerende interesser, varme, deling, osv.

Jeg har da heller ikke sagt at mine flyktige preferanser er moralske absolutter, som folk av en eller annen grunn "burde" følge. At jeg har subjektive preferanser, at jeg har skiftende og ustabile følelser, er ikke et bevis for at det fins rett og galt i ytterste konsekvens.

Jeg er drittlei løgnere, som proklamerer at deres politiske preferanser og deres verdisyn skulle ha noe som helst moralsk fortrinn. Jeg er drittlei manipulative rasshøl, som med største selvfølge, som du nevner, hevder at individer skulle være forpliktet til å dø for det politiske systemet i et annektert geografisk område. Jeg er drittlei mennesker som snakker høyt om rettferdighet, og tvinger mennesker med vold til å være i millitæret. Den eneste grunnen til at vi gjør det, er fordi det er nok av oss, meg inkludert, som ser dette som fordelaktig, og så juger vi, fordi vi ikke har ærlighet og redelighet nok, til å innrømme hvor store og kyniske drittsekker vi er.

Jeg er drittlei feminister som nyter den biologiske statusen de får i samfunnet, som kan velge å vrake i menn, som påstår at det skulle være et slags axiom at de får skattebetalerenes penger til å opprettholde et sentralt voldsmonopol, som gjør jentene til sjefer i dagens samfunn, som lar jenter få fritt spillerom med sine fortrinn, og som gjør menns kvaliteter til mindre verdt, som muskelstyrken og det fysiske. Dette er en krig. Det har ingenting med rettferdighet å gjøre, slutt å late som "frie valg og frie muligheter" er en medalje uten bakside.

Kort sagt, uansett hvor forståelig det er, både psykologisk og sosialt, så er jeg drittlei både folks moral og folks løgnaktige begrunnelser, både for seg selv og for andre. Alt som spytter samfunnet i trynet er like bra som det motsatte, i hvert fall er det ikke stor forskjell på gråtonenene i en suppe hvor hvitt og svart ikke eksisterer.

Har det skjedd noen gang at to mennesker helt tilfeldig voldtok hverandre samtidig? Isåfall, hva kalles det?

Rå og heftig sex. :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Egentlig er du vel strengt tatt ute etter anarki?

Du missliker statens maktmonopol, som strengt tatt er en nødvendighet, om vi skal ha et noenlunde stabilt og sivilisert samfunn.

Forøvrig er jeg uenig i at mannen står i en svakere stilling. Det er tross alt menn som gjør at kvinner nå står sterkere, om de som nevnt legger vekt på at kvinnen er vakker, tiltrekkende etc.

Vi jobber mot at kvinner og menn, ideelt sett, skal ha samme utgangspunkt. Hvordan man selv velger å ta seg til rette videre, varierer jo veldig. Men at menn tillater å la seg spille av vakre kvinner, gjør jo at disse menn er svake.

Så det kan nok ligge noe i det noe keitete uttrykket; "Det sterke kjønn er det svake kjønn, på grunn av det sterke kjønns svakhet for det svake"

Lenke til kommentar

Samfunnet er ikke annet enn en brutal og rå krig mellom individer.

Burde ikke menn som ikke har sosial rang og status å spille på, fortjene vår sympati, og burde vi ikke i hvert fall avstå fra å ta kvinnenes parti når det gjelder voldtekt?

Om du virkelig mener at samfunnet er en kynisk "krig" så skjønner jeg ikke helt hvor du vil hen med å la noen tilfalle sympati ;)

Menn som ikke har sosial rang eller status å spille på er ikke den sterkest i denne sammenhengen og fortjener etter naturlig utvelgelse ikke å ha mulighet til å ha sex... ;)

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve å voldta noen jenter, så kan du se hva Politiet gjør med deg på glattcella når du blir arrestert, for ikke å snakke om hva de innsatte i fengselet vil komme til å gjøre med deg om de finner ut hvorfor du er der. Alle tenker om voldtektsmenn at det like lett kunne vært din egen datter eller kjæreste det gikk ut over. Ingen har sympati med slike rasshøl, burde hvertfall ikke ha.

Ellers så er jeg helt enig i at kvinner i dag blir satt/eller setter seg selv på en pidestall, under fanen "likestilling", men som i realiteten kun handler om å diskriminere menn. Jeg er fullt klar over hvordan dette her fungerer og det er sykt. En ting er å være for "likeverd". Du hører jenter snakke om hele tiden f.eks "Hva skal vi med menn?". Men da er jo det greit da, de kunne jo tatt med klæra sine og vasket dem i bekken ute i skogen, og hamret på de med stein og planke. De kunne jo gått i skogen og jaktet sin egen mat, ettersom ingenting av produskonsmidler eller industri ville eksistert.

Dette har ingenting å gjøre med at de har vært undertrykt i flere hundre år. Og hvis de vil ha den "likestillinga" si, hvorfor er det nesten bare kvinner som jobber som sykepleier nå også enda så mye de har "kjempet" for dette, mens de aller færreste står samme menn og legger asfalt? Hvorfor skal det gå på bekostning av kvalitet, altså at det er enklere for en kvinne å bli ingeniør? Bare fordi de vil ha fler kvinner i dette yrket. Men hvis kvinner i realiteten intresserte seg for dette, så ville det jo ikke vært noe problem for de å bli det heller! De vil heller jobbe med mennesker enn materialistiske ting, det er slik biologien og virkeligheten er, uansett hva kulturmarxistene, kjønnsforskerene og ottar tror de kan få til!

Er så dritt lei av at noen sitter med makt til å bestemme slike ting, og endre på et helt samfunn bare for noe de tror og mener er riktig, og at de bare kjører på enda de selv burde se at de tok feil.

Vi trenger en heftig krig. Kanksje folk hadde satt pris på hvordan ting egentlig er, få satt en stopper for alle de sinnsyke eksperimentene som er satt i gang, som ingen kan vite utfallet av annet enn at man allerede ser det går i en retning, rett til helvette. Det er derfor det vil komme til å bli en krig også.

Lenke til kommentar

Det "morsomme" er jo at forskjellen mellom sex og voldtekt er fysisk sett minimal. Det er kun mangel på samtykke fra den ene parten. Resten er helt likt. Tidig tanke egentlig. Siden voldtekt er så fælt og sex så kjekt.

For de som lærer seksualitet gjennom staten, som f.eks på Trekant, NRK. Ingen i dag som tror de kan ha sex uten å stå på hendene og skrike høylydt mens man får en i rompa. Hva skjedde med kjærlighet og ekte elskov, hvor både sinn og kropp er involvert, ikke bare det sistnevnte, som om det skulle vært en forbruksvare uten mening, mål eller verdi.

Lenke til kommentar

Tankegangen din er ikke så dum, men du glemmer noe helt vesentlig. Voldtekt er å tvinge til seg sex med en annen person. Hvordan kan du i det hele tatt vurdere om det skal være lov eller ikke? Du er en syk, syk, syk mann.

Men ja, du har et poeng i at stygge folk har vanskelig for å få sex. Hva med å legalisere horehus? På samme måte som f.eks å selge alkohol kan et horehus søke om å få tilby seksuelle tjenester mot betaling. Da vil hvem som helst kunne få seg en omgang i senga, og prostitusjonen vi har ville ha vært under mye strengere kontroll. Det ville vært tryggere for horene siden de har en fast arbeidsplass som følger arbeidsmiljøloven, gir bra betalt og så videre, og det er tryggere for kundene fordi de kan stole mer på horene og trenger bare forholde seg til en fast pris. Det er liten sjanse for å bli ranet, drept, kidnappet og så videre. De vet også at alle horene er over 18 og jobber der frivillig, så både hore og kunde kan trives bedre.

Edit: Selvsagt mener jeg at det er kun i horehus prostitusjon vil være lovlig. Å trekke på gaten er selvsagt strengt forbudt, både for horer og kunder.

Endret av vikingkylling
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tankegangen din er ikke så dum, men du glemmer noe helt vesentlig. Voldtekt er å tvinge til seg sex med en annen person. Hvordan kan du i det hele tatt vurdere om det skal være lov eller ikke? Du er en syk, syk, syk mann.

Men ja, du har et poeng i at stygge folk har vanskelig for å få sex. Hva med å legalisere horehus?

De såkalte stygge folkene har ikke noen vanskeligheter for å få seg sex de? Det handler om å velge noen som er innenfor ens egen klasse. At man sitter å runker og sipper foran bilde av en eller annen supermodell på pcen og ikke kan forstå hvorfor man selv ikke kan få en slik dame, det forstår ikke jeg. Det er det samme med de sjalu og bitre sosialistene, så da får man heller rotte seg sammen med de, så det blir lik fordeling på sex også. Det skulle jo nesten bare mangle i dette systemet vi opprettholder og setter så inderlig pris på i dag.

Lenke til kommentar

Hvem skal betale for all den psykiatriske hjelpen voldtektsofrene trenger? Og hva med all mistet skatteinntekt fra voldtektsofre som må sykemeldes?

Mistet skatteinntekt? Alle med problemer i Norge er de reneste gullgruver. Det er nødvendig for at de i byråkratiet skal ha noe å gjøre. Tenk på alle som tjener på at noen blir voldtatt. den psykiatriske hjelpen må man betale for selv også. Ingenting som er gratis her i landet, selv om mange tror det. Man kan gå til offentlige psykologer og betale 340 kroner timer, eller gå til private som innehar en langt større kompetanse og kvalitet og betale 200 kroner ekstra.

Lenke til kommentar

Hvem skal betale for all den psykiatriske hjelpen voldtektsofrene trenger? Og hva med all mistet skatteinntekt fra voldtektsofre som må sykemeldes?

Mistet skatteinntekt? Alle med problemer i Norge er de reneste gullgruver. Det er nødvendig for at de i byråkratiet skal ha noe å gjøre. Tenk på alle som tjener på at noen blir voldtatt. den psykiatriske hjelpen må man betale for selv også. Ingenting som er gratis her i landet, selv om mange tror det. Man kan gå til offentlige psykologer og betale 340 kroner timer, eller gå til private som innehar en langt større kompetanse og kvalitet og betale 200 kroner ekstra.

Ja men det blir totalt sett mindre penger å bruke til skole/infrastruktur/helse når store deler av arbeidsstyrken må sykemeldes på grunn av psykiske vansker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...