Nihilist1 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Samfunnet er ikke annet enn en brutal og rå krig mellom individer. Noen er født med et kjønn som gir dem konkurransefortrinn mtp å få diktere hvem de skal pule. Svært stygge damer og de fleste menn, har ikke den samme sosiale verdien som damer. Men i tillegg til dette, så har samfunnet, gjennom statens voldsmonopol, tatt fra menn muligheten til å bruke de midlene de har til rådighet for å få sex. No fair. Først er kvinnene mer verdt. Og så får ikke menn lov til å bruke det lille de har av verdi, nemlig styrken. Burde ikke menn som ikke har sosial rang og status å spille på, fortjene vår sympati, og burde vi ikke i hvert fall avstå fra å ta kvinnenes parti når det gjelder voldtekt? Er ikke voldtekt en helt legitim måte å skaffe seg sex på? 4 Lenke til kommentar
MRN Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du har et poeng, men du drar det altfor langt 8 Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hørest ikke helt bra ut Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det ligger noe I det men det er lite!! forskjellen mellom voldtekt og at en attraktiv person kan lettere velge partnere er stor. samme hvor pen dama er så er det frivillig, det er ikke voldtekt 1 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Du er veldig syk. Rett og slett. Stating the obvious. Akkurat som lykkeforsker Hellevik har vist hvordan folk blir misunnelige på mennesker som har større hus, større bil osv, mener jeg det er helt legitimt å forakte kvinner. De er mer verdt enn oss menn. Hvorfor skal vi akseptere det? Hvorfor skal vi ikke bare voldta dem når vi får lyst på sex? Hvorfor er det så mange dumme menn, som ikke blir med på å sloss for MENNS interesser rent politisk? Kvinner dolker menn i ryggen konstant, sloss for sine interesser, prater om likestilling når de har fordeler av det, og sloss for sjåvinisme når de har mer fordeler av ikke-likestilling. De tvinger menn til å gå i millitæret, og til å gi fra seg foreldreretten. Ingen vil innrømme det, men i samfunnet sloss alle for å utnytte andre mest mulig til sin egen fordel. Om jeg kan tvinge deg til å betale TV-lisensen min, så gjør jeg det. Om jeg kan bli slått på tjukken, og få andre til å betale svangerskapsperm, så gjør jeg det. Om jeg kan få likestilling på en arena, men skjevfordeling på en annen, som kommer meg til gode, så gjør jeg det. Sånn er det bare. Hvorfor kan ikke menn være litt mer solidarisk med tapermenn, somaliere, andre negere, andre lite attraktive eller psykisk syke menn som ikke får nok fitte, og gå inn for å avskaffe sanksjonering mot det eneste middelet de har som kan gi dem orgasme? Rå muskelkraft. Endret 11. januar 2011 av Nihilist1 7 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Du er veldig syk. Rett og slett. Stating the obvious. Akkurat som lykkeforsker Hellevik har vist hvordan folk blir misunnelige på mennesker som har større hus, større bil osv, mener jeg det er helt legitimt å forakte kvinner. De er mer verdt enn oss menn. Hvorfor skal vi akseptere det? Hvorfor skal vi ikke bare voldta dem når vi får lyst på sex? Hvorfor er det så mange dumme menn, som ikke blir med på å sloss for MENNS interesser rent politisk? Kvinner dolker menn i ryggen konstant, sloss for sine interesser, prater om likestilling når de har fordeler av det, og sloss for sjåvinisme når de har mer fordeler av ikke-likestilling. De tvinger menn til å gå i millitæret, og til å gi fra seg foreldreretten. Ingen vil innrømme det, men i samfunnet sloss alle for å utnytte andre mest mulig til sin egen fordel. Om jeg kan tvinge deg til å betale TV-lisensen min, så gjør jeg det. Om jeg kan bli slått på tjukken, og få andre til å betale svangerskapsperm, så gjør jeg det. Om jeg kan få likestilling på en arena, men skjevfordeling på en annen, som kommer meg til gode, så gjør jeg det. Sånn er det bare. Hvorfor kan ikke menn være litt mer solidarisk med tapermenn, somaliere, andre negere, andre lite attraktive eller psykisk syke menn som ikke får nok fitte, og gå inn for å avskaffe sanksjonering mot det eneste middelet de har som kan gi dem orgasme? Rå muskelkraft. Hvis problemet er at du ikke klarer å få orgamse så skal jeg fortelle deg en hemmelighet: Du trenger ikke voldta noen. Om du bare drar deg i tissen en liten stund så vil du kjenne en god følelse plutselig vokse seg gjennom kroppen og du vil, hvis du er gammel nok, sprute noe som kalles sed. Lykke til 1 Lenke til kommentar
Dr. B. Rumlebass Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Men i tillegg til dette, så har samfunnet, gjennom statens voldsmonopol, tatt fra menn muligheten til å bruke de midlene de har til rådighet for å få sex. No fair. "Fair! WHO'S THE FUCKING NIHILIST HERE!" — Walter Sobchak, The Big Lebowski 6 Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Du vekket en interessant tanke. Menn er nok det svake kjønnet i dag, selv om de var regnet som det sterke før. Den gang betød deres fysiske styrke mye mer, mens i dag er de aller fleste av oss redusert til tamme huskatter (lover, regler, skikk og bruk). I arbeidslivet vil en dyktig kvinne gjør det godt, og dersom hun i tillegg er smellvakker så vil jeg vedde mye penger på at det kan virke veldig positivt i hennes favør. Denne påstanden baserer jeg på mine observasjoner av hvor svake mange gutter blir ovenfor en tiltrekkende kvinne. Jeg tar meg selv i det fra tid til annen, men lar det ikke gå for langt. Det er GARANTERT flere tilfeller av en eller annen sjef som har forskjellsbehandlet en pen dame på jobben i håp om å vinne hennes gunst. Endret 12. januar 2011 av Dux ducis 3 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Skal man tillate voldtekt bør man vel også tillate vold. Latterlig idè. Lenke til kommentar
Populært innlegg insolvent Skrevet 12. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. januar 2011 Føler kanskje at "voldtekt" er et for negativ ladet ord. Hva med "overraskelsessex"? Tenk deg at du er ei dame, på vei hjem fra byen, ikke fått noen på kroken - så - plutselig - på din vei gjennom parken eller nede ved elven, får du overraskelssex! Whats not to like? 13 Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Selv om logikken "henger sammen" i teorien iallefall, høres det helt sykt ut med tanke på at folk burde ha frihet til å gjøre det de vil så lenge det ikke skader andre. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Problemet er at kvinnene er noens barn, venninner eller mor, og kanskje noen kjæreste eller ansatt. Psykiske plager etter voldtekt er veldokumentert og utbredt. Ingen av oss ønsker at noen vi kjenner skal bli voldtatt. Om vi levde i et anarki, ville jeg kastrert enhver som voldtok eller forsøkte å voldta menn, kvinner eller barn jeg kjenner. Ikke glem at stygge homofile menn kan være sterkere enn deg, trådstarter -- og at også menn lider av psykiske traumer etter voldtekt. Til sist: Hva ville du gjort om datteren din ble voldtatt? Nettopp. Samfunnet er uendelig mye bedre til å finne og dømme den skyldige enn noe annet system. I et anarki ville fattige blitt huket inn for voldtekt fordi rettsikkerhetsselskapene dine ønsker å straffe noen for statistikken sin skyld, og fordi rettssikkerhetsselskapet til den faktiske voldtektsmannen har interesse av å ikke få sine klienter dømt og opprettholde ikke-dømt prosenten. Da kan du bare håpe at dere deler rettsikkerhetsselskap ingen vil innrømme det, men i samfunnet sloss alle for å utnytte andre mest mulig til sin egen fordel. Om jeg kan tvinge deg til å betale TV-lisensen min, så gjør jeg det. Om jeg kan bli slått på tjukken, og få andre til å betale svangerskapsperm, så gjør jeg det. Om jeg kan få likestilling på en arena, men skjevfordeling på en annen, som kommer meg til gode, så gjør jeg det. Sånn er det bare. Hvorfor kan ikke menn være litt mer solidarisk med tapermenn, somaliere, andre negere, andre lite attraktive eller psykisk syke menn som ikke får nok fitte, og gå inn for å avskaffe sanksjonering mot det eneste middelet de har som kan gi dem orgasme? Rå muskelkraft. Og svaret mitt er, for referanse; nei jeg ville ikke tvunget andre til å betale TV-lisensen min. Om jeg kunne få barn og få andre til å betale, ville jeg ikke gjort det. Om jeg kunne få særposisjoner som direkte går ut over andres rettigheter, så ville jeg ikke gjort det. Og det er ikke riktig at bare muskelkraft kan gi folk orgasme. Batterier kan også virke. *Fjernet personangrep, you may think it, but you can not say it. Endret 13. januar 2011 av Rampage 6 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Voldtekt er en måte å skaffe seg sex på, den er dog langt fra legitim. Det morsomme er vel her at hvis du mener det er legitimt så er voldtekt av deg legitimt, mens voldtekt av andre vil bli slått ned på. Du beskriver et ikke-eksisterende anarki og prøver for hardt å framstå som en nihilist, det er ikke overbevisende. Sorry compadre. 2 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Voldtekt er en måte å skaffe seg sex på, den er dog langt fra legitim. Det morsomme er vel her at hvis du mener det er legitimt så er voldtekt av deg legitimt, mens voldtekt av andre vil bli slått ned på. Du beskriver et ikke-eksisterende anarki og prøver for hardt å framstå som en nihilist, det er ikke overbevisende. Sorry compadre. Det er en tredje mulighet du ikke åpner for, og det er at bruken av ordet "legitimt" er helt absurd i seg selv. Det fins hverken noe legitimt eller illegitimt. Jeg vil ikke bli voldtatt selv, men har ingen problemer med at andre blir det. Det er sånn de fleste mennesker har det, men så må de balansere dette opp mot sine sosiale behov, og det hjelper den løgnaktige hjernen deres dem med. Uansett hva du står for, så klarer du alltid å lure deg selv til å tro at de interessene du forsvarer, er et resultat av hvor god du er. I muslimske land har araber-gutta skjønt at de har kollektive fordeler av å dele kvinner seg imellom, i stedet for å overlate til damer å håndplukke de få menn som er kjekke. Derfor har gutta fjernet kvinnenes salgs-argument ved å dekke dem til. Da synker etterspørselen etter hver enkelt dame, og de må ta til takke med hva de får. Til syvende og sist er dette historien om hvordan samfunnsorganisering tar livet av genene til en gruppe mennesker i ytterste konsekvens - de som ikke får formert seg fordi spillereglene har forandret seg. Å hevde at voldtekt ikke er legitimt er derfor like smart som å hevde at noen mennesker er forpliktet til å legge seg ned å dø. Til sist: Hva ville du gjort om datteren din ble voldtatt? Nettopp. Syre' date=' motorsag eller betong + havbunn? Sikkert noe som hadde vært mer tilfredsstillende for meg enn den patetiske konsekvensen ofrene per i dag må avfinne seg med. Samfunnet er uendelig mye bedre til å finne og dømme den skyldige enn noe annet system.I et anarki ville fattige blitt huket inn for voldtekt fordi rettsikkerhetsselskapene dine ønsker å straffe noen for statistikken sin skyld, og fordi rettssikkerhetsselskapet til den faktiske voldtektsmannen har interesse av å ikke få sine klienter dømt og opprettholde ikke-dømt prosenten. Da kan du bare håpe at dere deler rettsikkerhetsselskap Javel, men da ville jeg valgt et firma som bedre aviser fortalte var mer redelig. Det kunne f.eks vært et partisanfirma som kun hadde som mål å dra fram bevis, og så hadde man egne likvideringsfirmaer. Og når fattige oftere ble drept, ville de fattige hevnet seg med mer voldtekt og drap, så fra et "rettferdighetsperspektiv" går det jo opp i opp. 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Noen kunne jo prøvd å voldta søstera mi... Hadde ikke vært like åpen for ideen etter jeg hadde lemlesta og torturert voldtektsmannen (TS?) etterpå. 2 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Nihilist1, du vil legalisere voldtekt, men du hadde likevel hevnet deg om noen voldtok en i familien din? Det gir ingen mening. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 1 )Samfunnet er ikke annet enn en brutal og rå krig mellom individer. Noen er født med et kjønn som gir dem konkurransefortrinn mtp å få diktere hvem de skal pule. Svært stygge damer og de fleste menn, har ikke den samme sosiale verdien som damer. 2 ) Men i tillegg til dette, så har samfunnet, gjennom statens voldsmonopol, tatt fra menn muligheten til å bruke de midlene de har til rådighet for å få sex. No fair. Først er kvinnene mer verdt. Og så får ikke menn lov til å bruke det lille de har av verdi, nemlig styrken. 3 ) Burde ikke menn som ikke har sosial rang og status å spille på, fortjene vår sympati, og burde vi ikke i hvert fall avstå fra å ta kvinnenes parti når det gjelder voldtekt? Er ikke voldtekt en helt legitim måte å skaffe seg sex på? 1 > Her tar du feil, det er ikke samfunnet men naturen som har gjort dette mulig. Greier individet ikke å kompensere for utseendet med andre ting som gjør han attraktiv for det motsatte kjønn så har han egentlig ikke noe å gjøre her på jorden i forhold til Naturen. Man har jo selvsagt prostitusjon som er sex mot betaling som er fult mulig å benytte seg av her selv i Norge. Når jeg tenker på det så har man faktisk veldig mange muligheter for å pule om man ønsker det : Kontaktannonser på nettet, par som ønsker seg trekant, personer med spesielle sexuelle ønsker etc etc etc... 2 > Heh, bullshit. Hvorfor tror du noen kvinner liker menn med store muskler da? Det er bare å sørge for å bygge litt muskler og vise fram at man er sterk så kan man jo dra en del damer som liker sånt... Men selvsagt er det sånn at pingla ole med knapt litt mer muskelkraft enn en standard amøebe ønsker å ha rett til å tvinge en kvinne til sex så synnes jeg han like så godt kan dø ut. 3 > Voldtekt er aldri en legitim måte å skaffe seg sex på, uavhengig av det man måtte påstå. Voldtekt er egoisme og der man ikke har noe sympati i det hele tatt for noen andre enn seg selv. Voldtektsmenn/kvinner fortjener i mine øyne å dø ut. Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Du har et poeng Nihilist1. Menn har mistet makten sin i samfunnet, men det vil være feil å gjøre voldtekt legalt. Både menn og kvinner leter etter ulike ting i ett "One Night Standen" og et langvarig. For menn er dette total forskjellig. Jenter derimot ser etter nesten akkurat det samme i et langvarig forhold og et ONS. Men i perioden de har mensen, synker ONS-standaren dems som oftest til det samme som menn sin. Samfunnet undertrykker også jenter som har sex med alle, kaller dem sluts osv. Menn som knuller alt blir derimot forgudet. Istedenfor å godta voldtekt i samfunnet, hadde det vært bedre å fjerne denne pekefingeren som sier at sex er galt. Fjerner vi denne, blir sex en mer dagligdags mellom mennesker, og fjerner makten ved å ha mus eller pikk! 1 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Nihilist1, du vil legalisere voldtekt, men du hadde likevel hevnet deg om noen voldtok en i familien din? Det gir ingen mening. Du finner ikke "meningen" fordi hodet ditt ikke evner å tenke på andre spor enn at det må være noe som er svart og noe som er hvitt. Men voldtekt er hverken "rett" eller "galt", det kan være begge deler avhengig av hvem du er. Er du en afrikaner som ikke får noe annet enn negativt pes av det norske samfunnet, kan voldtekt være en tilfredsstillende måte å hevne seg på. Er du en stabil familiefar, som får dattera di voldtatt, så er det ikke noe bra med voldtekt i det hele tatt. Blir mullah krekar nedkjørt av en trailer, så jubler hele norge. Blir en liten unge nedkjørt, så er et lokalsamfunn i sjokk. Er trafikkulykker galt? Alle forsøk på å finne universelle svar på rett og galt må feile. De kompromissene samfunnet har lagt seg på er ikke "legitime." Jeg snur på alt, og viser dere hvordan vi er en gjeng drittsekker, rasshøl som rått og brutalt bruker statsmakt for å overkjøre interesser som ikke samsvarer med våre egne. Det er ingen måte å unnslippe dette på. Jeg klarer ikke se hva som er hvitt og hva som er svart. Om jeg leser om en mindre intelligent skoletaper som voldtar en blond, nittenårig, holmenkollen-babe, så vet jeg ikke hva jeg skal synes, eller om det er helt greit å være likegyldig, tom, helt hul. Alt er bare en suppe av grått, og ingen fortjener vel sympati. Endret 13. januar 2011 av Nihilist1 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Trådstarter -snip- Er du virkelig seriøs? Voldtekt skal og vil aldri på noen måte noensinne noen gang i verdenshistorien bli akseptert, tillatt, eller OK. Uansett. Er ikke voldtekt en helt legitim måte å skaffe seg sex på? *sukk* Nei. Absolutt ikke. Endret 13. januar 2011 av Diskutant 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå