nag-sinn Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hei! Unreal tournament 2003 virka til jeg installerte en driver fra nvidia sin hjemmeside:( Før jeg installerte den var spillet ganske ustabil så jeg trodde det ville hjelpe. Hva kan være feilen? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hva skjer nå ? etter at du la inn den nye driveren ? Lenke til kommentar
nogard Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Prøvd å installere den på nytt Lenke til kommentar
mr x Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 enten er det gamle driver du har innstalert.. eller at du må ha en patch til spillet. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Har du fjernet de gamle driverene skikkelig først? Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg hadde en innebygget skjermkort før jeg byttet og vet ikke hvor man laster ned de nye driverne? prøvde på www.http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_44.03 Det er irriterende at spill som unreal hakker i blandt (netplay) så hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå